Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Köpa Iphone 3G 16Gb från Specialphones.eu
-
AuthorPosts
-
Tjena,
Är det någon som har erfarenhet av att köpa en Iphone 3G 16Gb unlocked från denna nät sajt? Priset inklusive frakt går på 515 US dollar. Jag bor i Dubai och där kan man köpa en olåst 16Gb för ca 6700SEK.Eftersom jag betalar i US Dollar och betalar med ett kredit kort från Dubai så blir dessa 515 Dollar strax under 4000SEK.Bra om det funkar!!! 🙂jonte, jag skulle inte rekommendera de där, har en kompis som har haft strul med de(dåliga på att svara i mail). De verkar helt enkelt vara oseriösa.
jonte, jag skulle inte rekommendera de där, har en kompis som har haft strul med de(dåliga på att svara i mail). De verkar helt enkelt vara oseriösa.
Nej, gör det inte.
Jag köpte innan min LG viewty en mobil där ifrån och fick inte den jag beställde och kunde inte göra någonting.@totempole 28622 wrote:
Nej, gör det inte.
Jag köpte innan min LG viewty en mobil där ifrån och fick inte den jag beställde och kunde inte göra någonting.Vad fick du då?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.