Köpa iphone 4 utan abonnemang

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Köpa iphone 4 utan abonnemang

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • Author
    Member
    Post count: 48

Kan man köpa iphone 4 i butik idag någonstans utan abonemang? upplåst/låst?

Niklas

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Har hört att mediamarkt ska ha nån drive telia låsta dock utan abb 5555kr

firstzealot
    Member
    Post count: 51

får man tips om diverse sida?

WEBHALLEN.com – Avancerad sökning

såg att dom säljer utan abonnemang, rätta mig om jag har fel :rolleyes:

Tompasod
    Member
    Post count: 175

Japp köpte min låst utan abb på Thephonehouse….

Keskofitto
    Member
    Post count: 11

Det är svårt att hitta nu med tanke på lång väntetid och sega leveranstider.

Men det skall finnas i TphoneHouse, Tele2butikerna och kanske någon Telia/telenor butik,
    Har dock ingen aning vilken stad de finns i – men det går väl att söka på internet.

Mitt tips är att köpa en iPhone 4 via abonnemang/avbetalning (snabbast leverans och enklast)

Vänliga hälsn.
    KF

alex1891
    Member
    Post count: 3

Köpte min 4a utan abb låst till Telenor(finns med Telia & Tele2 oxå) från katshing.se, tog tre dagar att få den. Betalade 6200:- har förövrigt köpte mina senaste fem mobiler från katshing och är mycket nöjd över den snabba leveranstiden och servicen.

/ Alex

Mothergoose
    Member
    Post count: 188

@alex1891 83288 wrote:

Köpte min 4a utan abb låst till Telenor(finns med Telia & Tele2 oxå) från katshing.se, tog tre dagar att få den. Betalade 6200:- har förövrigt köpte mina senaste fem mobiler från katshing och är mycket nöjd över den snabba leveranstiden och servicen.

/ Alex

Såg det. Men det är väl fan att inte Tre har utan abbonemang då! Är fan inte sugen att bli slav i 24 månader med någon operatör!

Någon som vet om man kan köpa utan abbonemang hos Tre ngnstans?

swag
    Member
    Post count: 357

netonet säljer den olåst

swag
    Member
    Post count: 357

va på telenor i gbg idag 7000 för en 32 gb låst till telenor trode man va tvungen att ta abonemang också ,men så va det inte

TeliaKundservice
    Member
    Post count: 45

Hej!

Vi säljer iPhone 4 utan abonnemang via våra butiker.
    16 GB modellen kostar 6195 kr och 32 GB modellen kostar 7295 kr.
    Telefonerna är låsta till Telia i 12 månader.

Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

swiftier
    Member
    Post count: 4

kanske råkar bumpa denna tråd 🙂 men vill verkligen veta, kan man köpa iphone 4 16gb utan abonnemang från telia? hittar inte på deras hemsida

TeliaKundservice
    Member

Hej!

Du kan köpa iPhone 4 utan abonnemang via våra butiker, dock inte via vår hemsida.

Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

swiftier
    Member

@teliakundservice 85168 wrote:

Hej!

Du kan köpa iPhone 4 utan abonnemang via våra butiker, dock inte via vår hemsida.

Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

Synd att det inte finns inne på lager, man ids inte vänta 6 veckor på en telefon, löjligt

TeliaKundservice
    Member

@swiftier 85308 wrote:

Synd att det inte finns inne på lager, man ids inte vänta 6 veckor på en telefon, löjligt

Jag förstår att det inte är roligt att behöva vänta på telefonen. Vi har väldigt stor efterfrågan på iPhone 4 just nu och eftersom våra inleveranser är relativt små innebär det väntetider för våra kunder. Vi vet ofta inte exakt när leveranserna kommer och därför kan vi inte ange ett exakt leveransdatum. Jag beklagar detta och hoppas att vi snart ska ha god tillgång på iPhone 4.

Med vänliga hälsningar
    Susanne Boström
    Telia Kundservice

Susanth11
    Member

ja, är den nya Iphone 4 factory unlocked MC605B/A mycket underba, Jag köper bara en från KONO TRADE, det ge mig ett mycket roligt och bekvämt.Jag gillar det mycket.thank you.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 15 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.