Kopa Iphone fran USA!!!!

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kopa Iphone fran USA!!!!

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 59

Tja!!

Jag undrar om nagon vet om man kan ga in i en AppleStore i USA och kopa en Iphone 3Gs 32gb (jag kanner en amerikansk medborgare sa det ar inga problem med den biten)?

Hur ser man vilken vecka Iphonen ar gjord i?

Tack i forhand!!
    QuamraZ

bozz
    Member
    Post count: 1199

Varför skulle du inte kunna gå in i en Appstore i USA och köpa en iphone om du känner en amerikanare? Hur skulle amerikanerna annars få tag i sina iphones:confused: 😉

och som det står i FAQn

Vad är tethered jailbreak
    En tethered jailbreak får endast 3Gs’er med den nya bootromen. Är din iphone tillverkad efter vecka 39 så har den förmodligen den nya bootromen och det finns ingen lösning till det för tillfället. Fjärde och femte siffran i iphonens serienummer visar vilken vecka den är tillverkad (xxx39xxxxxxxx)
    En tethered Jailbreak är en jailbreak som inte tillåter din iPhone att starta utan hjälp av en dator. Varje gång en sådan iPhone stängs av, startas om (till exempel när du har installerat vissa Jailbreak Apps) eller batteriet dör, måste den anslutas till en dator och jailbreakproceduren måste utföras på nytt för att få den förbi Apples logotyp. En sådan iPhone förlorar inte sin jailbreak och alla inställningar kommer att bevaras
    .

använd färre utropstecken!!!:laugh:

QuamraZ
    Member
    Post count: 59

Jag tankte om man behovde binda sig till at&t eller om man slap det. Vet nagon nat om det?

Men var star det vilken vecka den ar gjord i? Star det pa telefonen eller var star det?

QuamraZ

Ps: Tack for det snabbasvaret

bozz
    Member
    Post count: 1199

Går inte se på själv iphonen, utan du får går in på inställningar-allmänt-om och sedan kolla serienr. Alltså inget du kan göra i affär.
    Vet tyvärr inte hur det är med abb och sånt, känns väl som de borde ha nåt kontantkortsliknande?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Serienumret står på boxens baksida, det går att kolla upp det i affären.

Freebo
    Member
    Post count: 4365
Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • The topic ‘Kopa Iphone fran USA!!!!’ is closed to new replies.