Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Köpa iPhone4
-
AuthorPosts
-
Tjena!
Har läst lite på forumet och funderar på att skaffa en iPhone, inte haft någon tidigare så har ett par frågor.
Läste att det finns CSN rabatt, går just nu på gymnasiet, är det möjligt att använda det?
Jag funderar på 16GB, är det stor skillnad mellan den och 32?
Har också kikat lite på olika abonnemang, något ni rekommenderar?
3Surf Max kostar 299kr/mån, det är 10GB datatrafik som ingår, har för mig att Comviq hade nåt för samma pris dock endast 1GB, hur snabbt går det innan man har gjort åt sin datatrafik isåfall?
Tacksam för svar!
Har du Spotify premium så räcker 16gb enligt mig :).
Det beror på om du har Wlan hemma och i skolan som har du tillgång till :), jag har det och jag har använt 70mb med mitt mobila internet på 1-2 veckor 🙂 då är jag alltid uppkopplad på något sätt :).16 gb räcker för normalanvändaren, själ v har jag lagt in ett halvdussin filmer, ca hunrda låtar och ett femtiotals större apps och har endats använt ungefär 6 gb. Men vill man köra safe eller vet att man gärna lägger in lite extra så tar 32 gb, känns dock overkill.
Jag har själv 1 gb surf och har verkligen försökt komma upp till det denna månad men det gick inte, stannade på 800mb trots ,mycket youtube, ej-anpassade internetsidor, nedladdningar av apps etc. Tror inte det ska vara problem med 1 gb. Då är t’ckningen viktigare, hör ofta klagomål om 3:s täckning, kolla upp hur det är där du bor? Tele2 har ju ett mycket eminent nät. (egen erfarenhet)
Tänk på att Tele2 och Telia/Halebop har samma nät. Tele2 brukar vara bäst i test
Hi, i bought one apple iphone 4 32gb factory unlocked MC605B/A in competitive price,it bring me a lot of fun and convenient, i like it very much.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.