Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Köpa ut iphone 4
-
AuthorPosts
-
tjabba.
Tänkte bara kolla om någon har koll eller vet något, kommer man kunna köpa iphone 4 löst som man kunnat göra förut? Alltså om man redan har ett abonnemang vid telia.
/josef
Borde funka men rätt dyrt. Dock brukar man få förtur om man binder upp sig på minst 18 månader.
okej, jojo lätt jag kan binda upp mig igen, ville bara veta så man kunde fortsätta på samma abbonemang utan extra kostnader =)
@Mr x 70118 wrote:
okej, jojo lätt jag kan binda upp mig igen, ville bara veta så man kunde fortsätta på samma abbonemang utan extra kostnader =)
Ja det kan du. Så länge du har rätt pristillägg
Min kompis med Telia ABB till nov2011 skulle inte få förlänga sitt ABB med en iphone4. Han kunde inte heller få en sluträkning, inte ens om han tecknade ett nytt ABB direkt med iphone4. Bra jobbat Telia
@rosenlorden 71488 wrote:
Min kompis med Telia ABB till nov2011 skulle inte få förlänga sitt ABB med en iphone4. Han kunde inte heller få en sluträkning, inte ens om han tecknade ett nytt ABB direkt med iphone4. Bra jobbat Telia
Ska tydligen komma ett “super”erbjudande till nuvarande iphonekunde hos telia..gissar på något ala at&t erbjudande.
@rosenlorden 71488 wrote:
Det är ändrat nu. Be han ringa kundtjänst igen så kommer han ha möjligheten att få slutfaktura.
@pori 71922 wrote:
Det är ändrat nu. Be han ringa kundtjänst igen så kommer han ha möjligheten att få slutfaktura.
Vet du hur dom beräknar vad notan blir? Idag har jag en iPhone 3G som jag betalar 150:-/mån för telefonen samt 29:-/mån för abonnemanget. Har sedan 9 månader kvar på det så tar man då 179 x 9 ?
Jag köpte en operatörslåst iPhone 4 utan ab. för 7300. Dyrt… men jag vet många som drar runt på ett antal avtal bara för att ha det senaste. 😉
@rs73 72180 wrote:
Jag köpte en operatörslåst iPhone 4 utan ab. för 7300. Dyrt… men jag vet många som drar runt på ett antal avtal bara för att ha det senaste. 😉
Hm, förstår inte hur du tänker. Det finns 3 stora operatörer som säljer iphone 4 med abb, och för priset under 299 kr /månaden. Då får du fri surf varje månad, och eftersom de flesta använder en av dessa opertörer i vilket fall som helst, så varför inte teckna denna abb? Priset blir inte mer än 6500 kr total ungefär + att man har sparat in kostnaderna för mobilsurf.
Så ditt köp var inte särkilt bra.
Har redan ett bra abonnemang. Endel sitter ju med typ 3st bara för att ha den senaste modellen. Vilket e’ bäst??? 😎
Någon som vet om det går att köpa ut ur Tele2?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.