Köpes: 3GS

Front page Forums Köp & Sälj Köpes: 3GS

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 6

Köper 3GS till rätt pris. Ska vara jailbreakad/olåst.

Skicka PM med pris, skick och gärna bild också.:)

Inga fantasipriser.

mvh manutd

manutd
    Member
    Post count: 6

Ingen?:confused:

Kan även tänka mig en 4:a om priset är rätt.:)

mhenkel
    Member
    Post count: 34

Säljer en iphone 3GS 16 gb vit. Fint skick, finns en tråd.
    Olåst.
    Kan släppa den för 3300:-

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Då kan jag släppa min 32GB 3GS för 3900 kr om man ändå ska köra med fantasipriser. 🙂 Med originalkartong och väldigt få repor. Har haft zagg-skydd på baksidesskalet hela tiden.

Kör ios 4.2.1 och har baseband före juni -09

Miche
    Participant
    Post count: 358

Oh herregud..,., Jag kan säga såhär, jag köpte min 3GS 32GB för någon vecka sen för 2000:-… Operatörslåst hos halebop dock, men var bara att gå till butik och få den upplåst då den var över 1år gammal.

mhenkel, du tror väl inte på fullaste allvar att någon betalar så mycket för den? :facepalm:

apple 3g
    Member
    Post count: 482

@miche 89648 wrote:

Oh herregud..,., Jag kan säga såhär, jag köpte min 3GS 32GB för någon vecka sen för 2000:-… Operatörslåst hos halebop dock, men var bara att gå till butik och få den upplåst då den var över 1år gammal.

mhenkel, du tror väl inte på fullaste allvar att någon betalar så mycket för den? :facepalm:

mmh det var ju lite nice price 🙂

Miche
    Participant
    Post count: 358

@apple 3g 89652 wrote:

mmh det var ju lite nice price 🙂

Hehe, ja, det var en så pass bra deal att jag inte hade råd att inte ha råd om man säger så. Hade inga som helst planer på att köpa en 3gs innan jag blev erbjuden den, som tur är, så är det en vän till en väns lur (nu även en vän till mig), så den är ärligt köpt 🙂 Hade det varit från blocket så hade jag aldrig köpt det då det antagligen är cardat eller dylikt och blir anmält stulet.
    Denna har ju lite repor och så, från normalt användande så den är ju inte i nyskick, men fortfarande i fint skick.

Men tja, annars är väl snarare 3000:- ett annars normalt pris på en beggad 3GS 32GB?

mhenkel
    Member
    Post count: 34

@miche 89648 wrote:

Självklart är det på fullaste allvar. Såld blev den också för 3300.
    Facepalm…

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.