Köpes iphone 2G 8/16GB fint skick under 1000kr

Front page Forums Köp & Sälj Köpes iphone 2G 8/16GB fint skick under 1000kr

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • Author
    Member
    Post count: 42

Som övertexten lyder.

carpe
    Member
    Post count: 904

Andra gången du skapar en sån här tråd? Dock så handlade det om 700kr sist om jag inte minns fel. Det är nog fortfarande svårt att få tag i en iPhone under 1000lappen.

Dr. iphone
    Member
    Post count: 42

Kan vi börja snacka runt tusen lappen då.

Adrian G
    Member
    Post count: 79

iPhone 2G finns väl bara i 4gb & 8gb modell ändå?

Miche
    Participant
    Post count: 358

@adrian G 42449 wrote:

Andra generationens iPhone är 3G modellen . IPhone 1G är det du tänker på, som även kallas för 2G bara för den inte har 3G-kommunikation!

Hur som helst en iPhone 1G kan man nog hitta runt tusenlappen, men ska trådskaparen ha en iPhone 3G för runt tusen kronor så får han nog vänta ett bra tag om han nu inte är ute efter en trasig 3G som går att reparera, jag kan inte se det framför mig att någon idiot väljer 1000 ynka/snåla kronor för att sälja sin 3G.
    Fint skick? Rolig kille, för dom pengarna, men jag gissar dock på att en fin kopia går bra för Dr. eftersom hans plånbok inte verkar tillåta köp av en äkta i repigt men fullt fungerande skick(runt 2000 gissar jag på).

Miche
    Participant

Jag kan annars köpa de iPhone 3G i fint skick som du hittar för runt 1000kr eller mindre och bjuda dig 1500-2000 för dom så kan du tjäna dig lite pengar (du verkar hålla hårt i dina småpengar så. Varför inte tjäna ihop till en 3gs på de viset av mig;))

Constantiuos
    Member
    Post count: 27

@adrian G 42449 wrote:

iPhone 2G finns i både 4gb och 8gb men det finns även 16gb. När den först lanserades släppte de 4gb och 8gb men sedan uppdaterades de…

Angående prislappen får man nog ge något mer än 1000 kronor då de utan problem går för 2000 på exempelvis tradera. (kan tänka mig att de ligger lite högre på t ex blocket).

Prissättningen på iPhone:arna är egentligen något konstig.
    iPhone 2G – ca 2000 kronor.
    iPhone 3G – lite över 3000 kronor.
    Medans man får en ny iPhone 3GS för 3600 kronor (+ en abonomangskostnad på ca 800 kronor = totalt ca 4400).

Just med tanke på 3GS:ens låga pris tycker jag att man borde få en begagnad telefon något billigare än vad de faktiskt säljs för.

Miche
    Participant

Alla apple prylar är överprisade enligt mig, så det är inte så konstigt att folk begär mer för dom prylarna. Är väl mer sånt folk som inte bryr sig om pengar så mycket när dom köper det att det förblir dyrt även begagnat!

wilkab89
    Member
    Post count: 84

Kolla på eBay där kan du hitta billiga iPhone

Jockii
    Member
    Post count: 21

Jag har en 16gb som är i fint skick på utsidan men inte på insidan. 🙂

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.