Front page › Forums › Köp & Sälj › Köpes trasig iphone 2/3G 4/8/16GB
-
AuthorPosts
-
Om ni har en iPhone 3G 16GB svart eller vit med mjukvarufel är jag intreserad.
jag har en som är överkörd av en traktor, dvs det är en Idontwork ist för iphone!
kan det vara intressant?jag har en som är överkörd av en traktor, dvs det är en Idontwork ist för iphone!
kan det vara intressant?Villken modell är det?
Villken modell är det?
Hur mycket ger du för en iPhone 2g 8GB i låda med trasig display samt slitet skal?
Hur mycket ger du för en iPhone 2g 8GB i låda med trasig display samt slitet skal?
Jag har en 3G 8gb låst till Telia som inte får något nät, antagligen är den stulen, (jag köpte den privat och den har fungerat i cirka 3 månader innan den låstes).
Ger du mig ett bra bud är den din. Skicka PM vid intresse.Jag har en 3G 8gb låst till Telia som inte får något nät, antagligen är den stulen, (jag köpte den privat och den har fungerat i cirka 3 månader innan den låstes).
Ger du mig ett bra bud är den din. Skicka PM vid intresse.Jag har en upplåst iPhone 1.1.4 16GB som jag köpte från USA i mars 2008. Den fungerar! I bra skick dessutom – en liten repa på baksidan bara.
Intresserad?Jag har en upplåst iPhone 1.1.4 16GB som jag köpte från USA i mars 2008. Den fungerar! I bra skick dessutom – en liten repa på baksidan bara.
Intresserad? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.