Köpes trasig iphone 2/3G 4/8/16GB

Front page Forums Köp & Sälj Köpes trasig iphone 2/3G 4/8/16GB

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 42

Om ni har en iPhone 3G 16GB svart eller vit med mjukvarufel är jag intreserad.

livecore
    Member
    Post count: 53

jag har en som är överkörd av en traktor, dvs det är en Idontwork ist för iphone!
    kan det vara intressant?

livecore
    Member
    Post count: 53

jag har en som är överkörd av en traktor, dvs det är en Idontwork ist för iphone!
    kan det vara intressant?

Dr. iphone
    Member

Villken modell är det?

Dr. iphone
    Member

Villken modell är det?

Erik_GBG
    Member
    Post count: 11

Hur mycket ger du för en iPhone 2g 8GB i låda med trasig display samt slitet skal?

Erik_GBG
    Member
    Post count: 11

Hur mycket ger du för en iPhone 2g 8GB i låda med trasig display samt slitet skal?

linx
    Member
    Post count: 20

Jag har en 3G 8gb låst till Telia som inte får något nät, antagligen är den stulen, (jag köpte den privat och den har fungerat i cirka 3 månader innan den låstes).
    Ger du mig ett bra bud är den din. Skicka PM vid intresse.

linx
    Member
    Post count: 20

Jag har en 3G 8gb låst till Telia som inte får något nät, antagligen är den stulen, (jag köpte den privat och den har fungerat i cirka 3 månader innan den låstes).
    Ger du mig ett bra bud är den din. Skicka PM vid intresse.

Pillenillan
    Member
    Post count: 40

Jag har en upplåst iPhone 1.1.4 16GB som jag köpte från USA i mars 2008. Den fungerar! I bra skick dessutom – en liten repa på baksidan bara.
    Intresserad?

Pillenillan
    Member
    Post count: 40

Jag har en upplåst iPhone 1.1.4 16GB som jag köpte från USA i mars 2008. Den fungerar! I bra skick dessutom – en liten repa på baksidan bara.
    Intresserad?

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.