Kopiera mellan …

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Kopiera mellan …

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 92

Jag är rätt ny på iPhone men en av de saker jag verkligen saknar är att kopiera text.
    Som exempel, jag hämtar ett ”password” program till iPhone, till detta vill jag kopiera in ”plain” text från min PC och letar därför efter något som ersätter Ctrl-C och Ctrl V. D.v.s. ett kopieringsprogram.
    Tips?

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Nu ska vi se, du menar alltså möjligheten att kopiera/klippa ut/klistra in text på din iPhone?

Den funktionen finns sedan firmware 3.0

eller vill du ha en sådan funktion länkad mellan din iPhone och din dator? I sådana fall skall du ta en titt på Pastebot som gör att du kan skriva på datorn i vilket program som helst, markera o kopiera. På en sekund dyker den upp i pastebot OCH är kopierad, dvs du behöver bara klicka på homeknappen o på sms o klistra in texten. Kopplingen till dator fungerar dock bara med Mac. Se där – ännu en god anledning att lämna Windowsträsket 😎

peve
    Member

Det låter precis som jag vill. Måste prova

peve
    Member

Man skall kolla nogrant! Jag har Windows7 (träsket?) så det fungerade inte (?)
    Förslag?

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@peve 51409 wrote:

Man skall kolla nogrant! Jag har Windows7 så det fungerade inte (?)
    Förslag?

Finns ingen liknande till windows. Du kan ju alltid maila dem till dig själv och inne i iphone kan du kopiera dem från din mail och klistra in vart du än vill.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.