Köpråd av en 3GS med 16 eller 32G??

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Köpråd av en 3GS med 16 eller 32G??

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Hejsan.

Jobbar som resande konsult och har kontakt med många kunder både via samtal och mail+(bifogar många filer) dagligen. Har 3Fastpris idag, men funderar på att förlänga abonnemanget till 3Total, börjar tröttna på att släpa runt på datan och gps:en när man är ute hos kund,så jag undrar om det är räcker att köpa en 3GS med 16G eller är det värt att köpa den med 32G med tanke på att den ska användas flitigt både inom jobbet och på fritiden??

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

med tanke på att vi inte vet vad du tänkt ha i telen, så är det lite svårt att säga. det enda som tar plats är alla apps/musik/film så 16/32gb kan väl bara du avgöra vad som passar dig bäst.

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

Det räcker mer än väl med 16Gb. Applikationer, mail och dokument tar inte så mycket utrymme, vill du däremot ha 5-6000 låtar och massa video filmer så bör du köpa en 32Gb.

fredda-79
    Member
    Post count: 181

Jag har mer och mer börjat resonera så att varför köpa mindre när man kan köpa mer? Stor eller liten klocka så blir det den stora. 16 eller 32 gig hade jag valt en på 32. Inte lika lätt att ångra sig när man inte kunde köpa mer lixom. Köper man mindre kan man (och oftast) ångra(r) man sig.
    Men visst räcker 16 gig långt!
    Det är bara du som vet hur mycket du ska använda den till.

Hubbe
    Member

Tackar för de svaren…då får det bli en med 16G så länge tills behoven växer ännu mer.

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

Ja 16G räcker långt och tror du blir mycket nöjd.

svensson431
    Member
    Post count: 210

Har haft min 3gs i 16gb i cirka 3 mån och har inte lyckats fylla den än har väl runt 11gb kvar eller något hehe.

Hubbe
    Member

skulle ha blivit en 16gb i torsdags, men hade inga kvar i butiken så det vart en svart 32gb ist o det vart ju frugan inte så glad åt pga det högre priset..så nu sitter hon med en 32gb oxå..vad gör man inte för husfriden skull..hehe

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@hubbe 53142 wrote:

skulle ha blivit en 16gb i torsdags, men hade inga kvar i butiken så det vart en svart 32gb ist o det vart ju frugan inte så glad åt pga det högre priset..så nu sitter hon med en 32gb oxå..vad gör man inte för husfriden skull..hehe

Hahah! Underbart!

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.