köpt från io med upplåsning

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak köpt från io med upplåsning

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 20

Hej trogna iphone användare

jag fick min iphone från io idag som skall vara “unlocked” jag öppna kartongen och fick med ett litet sim adapter som det stod att jag skulle använda. jag sätter igång luren och ser att jag får kontakt med nätet direkt. sen efter någon minut tappar jag nätet helt och måste starta om för att få nät igen, men samma sak händer…

har testat utan adaptern och då funkar nätet inte överhuvudtaget. hade nät i ca 15 minuter ett tag .

vad kan vara problemet tror ni?

guzzo
    Member
    Post count: 29

följde du anvisningarna som stod i kuvertet?

guzzo
    Member

guzzo
    Member

jeppsn
    Member

japp, för tillfället funkar telefonen!! jag hoppas det håller sig såhär å bara var en liten glitch. finns det nån pwn som har 2.1.x?

jeppsn
    Member

japp, för tillfället funkar telefonen!! jag hoppas det håller sig såhär å bara var en liten glitch. finns det nån pwn som har 2.1.x?

jeppsn
    Member

guzzo
    Member

ok
    Jag hade samma problem i början men nu funkar det utmärkt… Kan hända nån gång att nätet inte funkar men det brukar vara i ca 20 sek, sen kommer det tillbaka.

guzzo
    Member

ok
    Jag hade samma problem i början men nu funkar det utmärkt… Kan hända nån gång att nätet inte funkar men det brukar vara i ca 20 sek, sen kommer det tillbaka.

guzzo
    Member

ok

Al3x
    Member
    Post count: 272

använd quivkpwn.

Al3x
    Member

använd quivkpwn.

Al3x
    Member

använd quivkpwn.

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.