Köpt free apps nu kostar det ny mobil

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps Köpt free apps nu kostar det ny mobil

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 117

Haha rubriken… visste in te vad jag skulel skriva men om man hade ett spel på min 3gs som man sen raderade och sen har man ny telefon och nu kostar det pengar är det fortfarande grattis för mig för jag haft det på mitt konto eller är det bara köpe spelen som jag betalat innan för?

Zike
    Member
    Post count: 571

Samma konto så ska det inte kosta

SpArRoW
    Member
    Post count: 117

@zike 88911 wrote:

Samma konto så ska det inte kosta

även fast jag raderade dem innan jag bytte telefon? och nu kostar det? jag laddade ju ner dem när de var grattis? :/

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Om de var gratis innan och kostar nu så är det troligtvis en ny app som ersatt den gammla och du måste tyvärr betala

steffeiphone
    Participant
    Post count: 799

Du måste betala om du inte har appen i iTunes på datorn, då är det bara att synca över till iPhone!

Peltor
    Member
    Post count: 31

kära användare!
    så länge du använder ditt vanliga ituneskonto som du hadde förut så är det gratis, du laddar bara ner det en gång till.
    tex
    du köper en app som kostar men var gratis förr du laddar ner den, du skriver in ditt lösen, då kommer det upp en ruta , this bla bla bla has been downloaded before, do you bla bla download it for free nånting står det. du ba självklart! 😀

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.