Köpt iPhone 4 tips?

Front page Forums iPhone i Sverige Nyheter Köpt iPhone 4 tips?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 117

Har ni några tips speciella saker som är bra som man ska kunna tips på o hållla o bra skick inga repor och har ni tips på skal?

fast gillar ju inte detta köpte denna ny för 3500 ikväll jätte glad fast jag kan ju inte använad den får inte mitt microSIM kort förrens måndag så den ligger i bara glänser i sin förpackning har inte öppnt den haha man har ju svårt att hålla sig :/

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@sparrow 88727 wrote:

Har ni några tips speciella saker som är bra som man ska kunna tips på o hållla o bra skick inga repor och har ni tips på skal?

fast gillar ju inte detta köpte denna ny för 3500 ikväll jätte glad fast jag kan ju inte använad den får inte mitt microSIM kort förrens måndag så den ligger i bara glänser i sin förpackning har inte öppnt den haha man har ju svårt att hålla sig :/

3500 kr var sannerligen en bra affär.

SpArRoW
    Member
    Post count: 117

@mrcabelguy 88729 wrote:

3500 kr var sannerligen en bra affär.

Jag vet df är jag jätte glad hon hade nämligen fått den inom jobbet i julklapp som var låst till telenor och deras familj hade 3 och jag hade lagt ut en annons om köpa iphone 4 låst till telenor och då tyckte hon att det var roligt att hon kunde göra någon glad som verklgien ville ha den 🙂 hon hade inget kvitto men vi har skrivit under kontrakt så jag lämnar den till henne och hon lämnar den till sin chef ifall den skulle strula :)))))

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

Du kan kolla in skal mm här:
    Custodie per iPhone – Apple Store (Sverige)

Det finns även att köpa på vilken affärs kedja som helst typ:Elgiganten,Expert mfl

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.