Köra spirit och nu funkar inte telfon

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Köra spirit och nu funkar inte telfon

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hejsan allihop

Jag är ny på forumet och behöver lite hjälp av er.

Har köpt en 3gs och den funkade jätte bra. Har 3.1.2 i den när jag köpte den och den var jallbreakd med blackrain men varje gång jag skulle starta om den så var jag tvyngen och köra den med blackrain. Men så sa en kompis till mig att den finns en program som heter sprit och då skulle jag slippa köra blackrain varje gång.

Efter att jag har kört sprit så funkar inte telefon ingen. Nu kommer det bara itunes ikonen på mobilen.

Jag har laddat ner 3.1.2 och gått in i dfu mode och försäkt återställa den med hjälp av itunes men ingen vidare. Får meddelande Iphone-enheten kunde inte återställa. Ett okänd fel uppstod (3194)

Finns det någon chans att fixa telefon till min ursprungliga 3.1.2 för jag har inte uppgraderad den ännu.

Tack förhjälpen på förhand.

denniz123456
    Member
    Post count: 144

men spirit är för 3.1.3 min lille vän 🙁 så tråkigt att höra om detta men du kör blackrain igen så kommer det och gå bra 🙂

yzoon
    Member

black rain heller nu

Verkar som det vill att jag ska återställa telfon och uppdatera. Men då kommer telfon vara obrukbar för min del.

Kan man inte ta någon annan SHSH eller vad det är för något? eller måste man ha sin egen?

zheng1
    Member
    Post count: 12

spirit är också för 3.1.2. If you currently are using a tethered jailbreak, you have to restore to use Spirit. har du gjort de?

yzoon
    Member

Jag hade kört blackrain och sedan körde jag sprit men nu kan jag inte ens komma in i telefon. Bara itunes ikonen syns. Och om jag ska återställa så är det bara 4,0 via itunes som gäller?

Finns det något jag kan göra?

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.