Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Kraschad laptop- ny laptop och iTunes funkar inte
-
AuthorPosts
-
Som rubriken säger… Min gamla laptop gick hädan. Har nu en ny men får upp felmeddelande om synkronisering i iTunes. Säger att min iPhone bara kan vara synkad med ett bibliotek. Sen vägrar iTunes lyda när jag väljer alternativet att hantera musik manuellt, säger återigen att man bara kan vara synkad med ett bibliotek. Har bara aktoriserat 2 datorer. Min gamla laptop och den jag har nu. Raderade min iPhone i iTunes vilket ledde till att all musik försvann, och då som först kunde jag lägga till musik i min telefon igen. Otroligt frustrerande och vad sjutton är det för fel:eek:
Nu så här minuter senare så går det återigen inte att lägga till musik i min iPhone, och går heller inte att lyssna på de 6 låtar som jag lyckades lägga in. Alltså nu börjar jag bli lite lagom sur:mad:
😮 Behöver verkligen inte det här efter att ha jobbat 10 timmar och är musik beroende!:eek:
iPhonen kan bara synkas med en dator samtidigt, och antar att den klagar på att den just nu synkas med den trasiga datorn 😉 Välj bara att synka med den nya så ska allt lösa sej 🙂
Jag har synkat med den nya datan, förlorat all musik OCH kan ändå inte välja alternativet “hantera musik och videor manuellt” utan att den där plågorutan om synkronisering kommer upp, och kan heller inte lägga till musik på telefonen, eller lyssna på de 5 låtar jag har på telefonen i iTunes. Det driver mig till vansinne och idag har jag lyssnat på Billie Jean, Thriller, Stranger in Moscow, You are not alone och Heal the world i över 8 timmar, på repeat:laugh::eek:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.