Front page › Forums › Övriga ämnen › Kryptera bärbar dator!
-
AuthorPosts
-
Vill kryptera min bärbara dator, så ingen kommer åt mitt innehåll, samt att ingen skall se vart jag surfat! Gärna gratis med! 😀
Går bra att skicka pm med iaf någon inte vill skriva här!
mvhUndrar du HUR du krypterar din bärbara dator, eller vadå? Förklara mer.
Undrar du HUR du krypterar din bärbara dator, eller vadå? Förklara mer.
Undrar du HUR du krypterar din bärbara dator, eller vadå? Förklara mer.
Använd separata konton.
Eller sälj den och köp en Mac i stället.
I Mac OSX finns det inbyggt, FileVault heter det.
😉 😀Använd separata konton.
😉 😀Använd separata konton.
😉 😀Vart lite snurrig där kanske, men jag undrar Hur man krypterar datorn och vilka program som är användbara i detta syfte!
Datorn skall endast användas till surfning med usb bredband och wifi hemma samt innehålla ett medlems register, som inte får komma på villovägar! 😮
Det skall bara vara jag som skall ha tillgång till vart jag surfat, gjort med datorn samt innehållet! Om det går göra hela nätverket Säkert! (så ingen kan hacka sig in någonstans)Datorn är inte inhandlad än, men tittat på Asus eee 901.
Har aldrig använt linux, eller mac!Vart lite snurrig där kanske, men jag undrar Hur man krypterar datorn och vilka program som är användbara i detta syfte!
Datorn skall endast användas till surfning med usb bredband och wifi hemma samt innehålla ett medlems register, som inte får komma på villovägar! 😮
Det skall bara vara jag som skall ha tillgång till vart jag surfat, gjort med datorn samt innehållet! Om det går göra hela nätverket Säkert! (så ingen kan hacka sig in någonstans)Datorn är inte inhandlad än, men tittat på Asus eee 901.
Har aldrig använt linux, eller mac!Vart lite snurrig där kanske, men jag undrar Hur man krypterar datorn och vilka program som är användbara i detta syfte!
Har aldrig använt linux, eller mac! -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.