Ladda upp filer via Iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ladda upp filer via Iphone

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 300

Nu börjar jag nästan bli förbannad på alla begränsningar som finns i Iphone. Satt och skulle ladda upp en fil till min hemsida och gick in i Safari och loggade in i kontrollpanelen till min hemsida. Väl inne och när jag klickat mig in dit där jag väljer filer att ladda upp så är knappen “välj filer” gråmarkerad vilket innebär att jag inte kommer vidare. Va fan! Kan man inte ens ladda upp bilder som man tagit med mobilen? Gör jag fel eller har Apple låst även detta? Alltså egna bilder tagna med mobilen dyker ju t.o.m. upp som en egen enhet när man ansluter luren till datorn.

steffe
    Member
    Post count: 2452

På sidor med thumbnails,t.ex flickr,knackar man bara på thumbnailen.Vet dock inte hur sidan du vill ladda ifrån är upplagd,om du använder flash så stöds detta inte av iphonen.

jasifil
    Member
    Post count: 300

@steffe 30300 wrote:

På sidor med thumbnails,t.ex flickr,knackar man bara på thumbnailen.Vet dock inte hur sidan du vill ladda ifrån är upplagd,om du använder flash så stöds detta inte av iphonen.

Menar du att man knackar på thumbnailen och får upp en dialogruta genom vilken man väljer filer på Iphonen som man kan skicka upp till hemsidan? I så fall kanske det är så illa att Crystone använder flash i uppladdningsapplikationen.

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.