Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › laddar ej mer
-
AuthorPosts
-
hej jb min 3gs igår och nu laddar den inte mer .statat om den testat att ladda den bara med kabeln och även i bordsställ men det går inte va kan felet vara?
Testa återställa den, fungerar inte det så är det nog troligt att något är fel i telefonen. Kanske fel på kabeln också, har du möjlighet så testa med en annan kabel först.
Har lite samma fel jag min ville inte heller ladda har provat 2 olika sladdar och båda i väggutag och på datorn. men efter många försök så lyckades jag få den att ta i mot laddning.
jag jb min med limera vilken använde du ?men det jag fortfarande inte får i gång är att itune hittar luren får den inte att poppa up i itune någon som har någon ide ?
har en iphone 3Gs
@neon_w 81069 wrote:
Har lite samma fel jag min ville inte heller ladda har provat 2 olika sladdar och båda i väggutag och på datorn. men efter många försök så lyckades jag få den att ta i mot laddning.
jag jb min med limera vilken använde du ?men det jag fortfarande inte får i gång är att itune hittar luren får den inte att poppa up i itune någon som har någon ide ?
har en iphone 3Gs
1. Avinstallera allt som har med iTunes att göra.
2. Stara om datorn
3. Installera iTunes igen
= Se om den hittar telefonen då.Eller testa annan dator som har iTunes och se om det hittas då.
hej jag har greenpoison men nu verkar den ladda men har andra problem med visa appar
en dum fråga ?
om jag avinstallerar itunes och installerar det igen finns mina backupper kvar då som jag har liggade i den från min iphone ?@neon_w 81085 wrote:
en dum fråga ?
om jag avinstallerar itunes och installerar det igen finns mina backupper kvar då som jag har liggade i den från min iphone ?Du kan ta en kopia på dina backup-filer innan om du vill vara helt hundra.
Dina backups hittar du:
På en Mac:~/Bibliotek/Application Support/MobileSync/Backup/På Windows XP: Documents and Settings(användarnamn)Application DataApple ComputerMobileSyncBackup
På Windows Vista och Windows: Users(användarnamn)AppDataRoamingApple ComputerMobileSyncBackup
har laddat om visa appar men funkar inte med detta jb som kom sist men samma appar funkar på min 4a fast med jailbreakme.com när den fanns
ominstallerat itune och startat om datan hjälpte inte blir så less
får ju kontkat med den för utfoskar fönstret poppar upp när jag ansluter den
har ni i detta ultrasnow när jag har i detta så hittar den inte min opratör
problem med dockkontakten ?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.