Laddare som funkar med 3Gs

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Tillbehör & reservdelar Laddare som funkar med 3Gs

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 60

Söker en vanlig laddare (som man sätter i väggen) som fungerar tillsammans med 3Gs.
    FÖRUTOM de som finns på applestore. Hade tänkt mig någon billigare variant.
    Men den jag har (sedan gammalt) fungerar inte. Står att det inte är giltigt tillbehör (eller något i den stilen).
    Så är det någon med 3Gs som har testat 3:e partsladdare?:confused::confused:

Robert L
    Member
    Post count: 403

Jag har en Ansmann, funkar precis som orginalet. Vet dock inte om den tillverkas längre.

Zike
    Member
    Post count: 571

finns en schysst på Onoff från märket Nocs. jag har en till min 3G och är nöjd. lika snabb som vanliga och robust byggd.

hade tidigare en från teknikmagasinet, fungerade bra men började knastra och ticka efter några månader, då slutade jag använda den.

Mailshop.se
    Member
    Post count: 17

Vi har den här i lager, funkar med iPhone, iPhone 3G och iPhone 3GS.

show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FLaddare_iPhone_3_4a536c56677a1_160x160.jpg

Laddare iPhone/3G/3GS – 69 kr

Mvh
    Lasse
    Mailshop.se

Adrian G
    Member
    Post count: 79

@Mailshop.se 41650 wrote:

Vi har den här i lager, funkar med iPhone, iPhone 3G och iPhone 3GS.

show_image_in_imgtag.php?filename=resized%2FLaddare_iPhone_3_4a536c56677a1_160x160.jpg

Laddare iPhone/3G/3GS – 69 kr

Mvh
    Lasse
    Mailshop.se

Vad har ni för fraktkostnader?

Och kan jag som 15-åring betala med mitt egna elektronkort? Förutsatt att jag har päronens tillstånd då.

Mailshop.se
    Member

@adrian G 41658 wrote:

Vad har ni för fraktkostnader?

Och kan jag som 15-åring betala med mitt egna elektronkort? Förutsatt att jag har päronens tillstånd då.

Frakt 39:- per order, är osäker på om Payson som vi använder accepterar elektronkort.

tobias.flood
    Member
    Post count: 60

Är den där “omgjord”? Har exakt en sådan sedan tidigare som jag köpte till min iPod nano. Men den fungerar inte till min iPhone.

//Tobias

Mailshop.se
    Member

Hej,
    Ja, i så fall är den det. Vi säljer bara iPhone-grejjer som funkar med iPhone. 🙂

Har ingen aning om huruvida den funkar med iPod.

Mvh
    Danne
    Mailshop.se

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.