Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Laddningsfel – hjälp!
-
AuthorPosts
-
när ja laddar min iphone så ser de ut så här
http://km.support.apple.com/library/APPLE/APPLECARE_ALLGEOS/HT1808/HT1808_01.jpg
förutom dom lila ikonerna….men den ska vara så i flera timmar. drar ja ut den så dör den bara..tips?
har ej kvittoo:(Antar att du försöker koppla in den i datorn? Du får helt enkelt köpa en adapter så du kan ladda iPhonen i vilket el-uttag som helst, då kommer det fungera 🙂
Antar att du försöker koppla in den i datorn? Du får helt enkelt köpa en adapter så du kan ladda iPhonen i vilket el-uttag som helst, då kommer det fungera 🙂
Antar att du försöker koppla in den i datorn? Du får helt enkelt köpa en adapter så du kan ladda iPhonen i vilket el-uttag som helst, då kommer det fungera 🙂
Jag vet inte men, det låter nästan som om batteriet är slut, alltså förbrukat och måste bytas ut?
Jag vet inte men, det låter nästan som om batteriet är slut, alltså förbrukat och måste bytas ut?
hade oxo det problemet förr och det visade sig att batteriet fick bytas ut.
sen visade det sig att min tailflex (tror jag det heter) hade tagit skada så jag fick köpa in nån ipodliknande laddare (som inte är från apple då) och med den kunde jag ladda…men min fårga är hur började ditt ptoblem? hade luren fastnat/frusit till?
sen visade det sig att min tailflex (tror jag det heter) hade tagit skada så jag fick köpa in nån ipodliknande laddare (som inte är från apple då) och med den kunde jag ladda…men min fårga är hur började ditt ptoblem? hade luren fastnat/frusit till?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.