Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › lägga apps i mappar
-
AuthorPosts
-
tjena har en iphone w 2.1 jailbreakad med QuickPWN
finns det något program så man kan lägga olika apps i mappar så det inte blir så många ikoner på själva “skrivbordet”, typ som på en dator, man sorterar in alla spel i en map å döper den till spel å så vidare med fotoprogram etc.
hoppas ni fattar vad jag menar.
mvh
Categories i Cydia 😉
Categories i Cydia 😉
Categories i Cydia 😉
Tack funkar jätte bra! kan varmt rekommendera detta program.
Kan varmt avrekommendera detta program då man till slut kommer att tröttna på den långsamma övergången i de olika mapparna.
De är inga mappar egentligen, bara apps som ser ut som mappar och som tar längre tid att starta än att scrolla i springboarden.Kan varmt avrekommendera detta program då man till slut kommer att tröttna på den långsamma övergången i de olika mapparna.
De är inga mappar egentligen, bara apps som ser ut som mappar och som tar längre tid att starta än att scrolla i springboarden.Kan varmt avrekommendera detta program då man till slut kommer att tröttna på den långsamma övergången i de olika mapparna.
De är inga mappar egentligen, bara apps som ser ut som mappar och som tar längre tid att starta än att scrolla i springboarden.@mossarelli 14732 wrote:
Kan varmt avrekommendera detta program då man till slut kommer att tröttna på den långsamma övergången i de olika mapparna.
De är inga mappar egentligen, bara apps som ser ut som mappar och som tar längre tid att starta än att scrolla i springboarden.Instämmer, categories må vara snyggt när man just lagt in alla apps i “mappar”, men användarvänligheten blir avsevärt mycket sämre pga laddningstider.
@mossarelli 14732 wrote:
De är inga mappar egentligen, bara apps som ser ut som mappar och som tar längre tid att starta än att scrolla i springboarden.Instämmer, categories må vara snyggt när man just lagt in alla apps i “mappar”, men användarvänligheten blir avsevärt mycket sämre pga laddningstider.
@mossarelli 14732 wrote:
men man kan ställa in så att den är igång hela tiden…tar lite mer minne men man känner inte av det, inte jag iaf.
men man kan ställa in så att den är igång hela tiden…tar lite mer minne men man känner inte av det, inte jag iaf.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.