lägga in låtar och filemr utan itunse

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Apps lägga in låtar och filemr utan itunse

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • Author
    Member
    Post count: 40

hej vet inte vart jag skulle ha tråden så äre fel så får någon flyta på den…:P jaja men nu äre så att jag hattar itunse men älskar min iphone å jag undrar om man kan skipa det pogramet men endå lega in låta bilder och filmer. tacksam för svar:)

hoppas alla haft en bra jul:)

qwee
    Member
    Post count: 15

Söker liknande, istället för iTunes så kan man ha massdelning t.ex?

Tror förövrigt att det du och jag letar efter är att göra iPhonen till ett USB minne. Finns apps för detta. Jag har inte testat det än pga att jag inte fått hem min iPhone 4 ännu.

marcus9997
    Member

okej vad heter dom apparna då?

imported_pongo
    Member
    Post count: 893

kanske finns svaret du söker efter här.
    6 Ways To Sync Music To Your iPhone Without iTunes

marcus9997
    Member

aså vill ha det som man har på äldre mobiler typ som mappar å sånt kan man inte göra så på något vis

Kirill
    Member
    Post count: 1

@marcus9997 85089 wrote:

aså vill ha det som man har på äldre mobiler typ som mappar å sånt kan man inte göra så på något vis

Du har köpt en telefon som är nästan lika låst som Windows, så vad förväntar du dig egentligen? :rolleyes:

qwee
    Member
    Post count: 15

@marcus9997 85087 wrote:

okej vad heter dom apparna då?

iDrive USB eller något liknande, iFlash tror jag något hette. Kommer inte ihåg

rymz
    Member
    Post count: 37

@kirill 85090 wrote:

Du har köpt en telefon som är nästan lika låst som Windows, så vad förväntar du dig egentligen? :rolleyes:

Frågan är ju om du är dum i huvvet eller bara ignorant? Windows, låst? Tvek.

Viewing 8 posts - 1 through 8 (of 8 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.