Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Lägga in ljudböcker i iPhone?
-
AuthorPosts
-
har under ett tag försökt att få in ljudböcker i ituns (ej som musik) utan som en ljudbok.. antar att det ska var något speciellt format eller liknande..
någon som vet hur??Du laddar ner “book” eller ibook i installer sen laddar du bara ner ljudböckerna =)
@alcen 10613 wrote:
har under ett tag försökt att få in ljudböcker i ituns (ej som musik) utan som en ljudbok.. antar att det ska var något speciellt format eller liknande..
någon som vet hur??Nu vet jag inte om du kör win eller mac?
Men till mac finns ett jättebra program. Audiobookbuilder
Splasm Software: Audiobook BuilderJättelätt och klart värt 60 kr som det kostar.
Finns ett utmärkt program för Windows som är gratis:
http://www.freeipodsoftware.com/files/AudioBookConverter_018_Setup.exe@snook 10637 wrote:
Nu vet jag inte om du kör win eller mac?
Men till mac finns ett jättebra program. Audiobookbuilder
Splasm Software: Audiobook BuilderJättelätt och klart värt 60 kr som det kostar.
mkt bra program! kör du mac är detta programmet lösningen på ditt problem!
@iphone77 10642 wrote:
Finns ett utmärkt program för Windows som är gratis:
http://www.freeipodsoftware.com/files/AudioBookConverter_018_Setup.exetack för tipset!! verkar funka riktigt bra!
högerklicka på filerna i iTunes > ta info > alternativ > typ > ljudbok > KLART!
Appropå ljudböcker, är det någon som kan rekomendera något i ljudboksväg för en halvnördig grabb såsom jag. Jag är rätt så öppensinnad, men inget jättemastigt alá koranen.
Appropå ljudböcker, är det någon som kan rekomendera något i ljudboksväg för en halvnördig grabb såsom jag. Jag är rätt så öppensinnad, men inget jättemastigt alá koranen.
Jag har totalt fallit för Jules Vernes böcker.
Många finns som ljudbok.En världsomsegling under havet är EPIC!
Jag har totalt fallit för Jules Vernes böcker.
Många finns som ljudbok.En världsomsegling under havet är EPIC!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.