Lägga in påminnelser

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Lägga in påminnelser

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 33

Tja.

Undrar hur man lägger in ‘bättre’ påminnelser på iPhonen förutom genom klockan > påminnelser eftersom man bara kan lägga in ett dygn framöver där.

Och om man lägger in genom kalendern så kan få en riktig påminnelse genom en ringsignal eller liknande. Vill alltså att det ska vara en “väckning” med en ringsignal.

Aja, hoppas ni förstår och har något tips på någon applikation eller liknande.

Tacksam för svar!

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@schterik 58936 wrote:

Tja.

Undrar hur man lägger in ‘bättre’ påminnelser på iPhonen förutom genom klockan > påminnelser eftersom man bara kan lägga in ett dygn framöver där.

Och om man lägger in genom kalendern så kan få en riktig påminnelse genom en ringsignal eller liknande. Vill alltså att det ska vara en “väckning” med en ringsignal.

Aja, hoppas ni förstår och har något tips på någon applikation eller liknande.

Tacksam för svar!

Lägg in i kalendern?

Schterik
    Member
    Post count: 33

Lägger man in den i kalendern kan man ju inte få att det spelas som en ringsignal utan bara vibrar till?

Det blir iallafall jag knappt uppmärksam av :/

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@schterik 58967 wrote:

Lägger man in den i kalendern kan man ju inte få att det spelas som en ringsignal utan bara vibrar till?

Det blir iallafall jag knappt uppmärksam av :/

De plingar till lite tror jag.. Men annars så vet jag inte..

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.