lägga in video i iphonen 3g

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone lägga in video i iphonen 3g

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • Author
    Member
    Post count: 162

hej jag behöver en svensk converterings program vet nån vad en sån program heter? kan nån förklara till mig hur man lägger in en video i iphonen det ska vara enkel o på bra sätt så är jag jääte mkt tacksam

en sista fråga till jag går in i iphonen i itunes men jag hittar inte bilderna jag har tagit i iphonen har kollat i hela itunes men hittar inte det, kan nån hjälpa mig. Samma sak med video filmerna i cycorderna hur hittar jag dom är mkt tacksam för hjälp

Dasken
    Member
    Post count: 118

testa ett prog som heter Fabdvd

volvo-s60
    Member

finns det fler program?????

och kan nån svara på mitt sista fråga så är jag väldigt tacksam

Molo
    Member
    Post count: 196

Då du har kopplat in iPhonen i datan så gå in på “Min Dator > Din Iphone’s namn > Internal Storage > DCIM > 100APPLE” Där ligger korten…

Ponyboy
    Member
    Post count: 2331

@volvo-s60 51210 wrote:

hej jag behöver en svensk converterings program vet nån vad en sån program heter? kan nån förklara till mig hur man lägger in en video i iphonen det ska vara enkel o på bra sätt så är jag jääte mkt tacksam

en sista fråga till jag går in i iphonen i itunes men jag hittar inte bilderna jag har tagit i iphonen har kollat i hela itunes men hittar inte det, kan nån hjälpa mig. Samma sak med video filmerna i cycorderna hur hittar jag dom är mkt tacksam för hjälp

Dina filmer från cycorder finns i /private/var/mobile/Media/Videos.

volvo-s60
    Member

@ponyboy 51329 wrote:

Dina filmer från cycorder finns i /private/var/mobile/Media/Videos.

vart hittar jag den /private/var/mobile/Media/Videos jag antar man ska koppla in iphonen i datan sen?

volvo-s60
    Member

@molo 51290 wrote:

Då du har kopplat in iPhonen i datan så gå in på “Min Dator > Din Iphone’s namn > Internal Storage > DCIM > 100APPLE” Där ligger korten…

jag hittade den men jag kan inte lägga in bilder gör jag nåt fel?

kan nån cortverterings program som är på svenska eller vad det heter lite guide behöver hur man lägger in det är mkt tacksam älskar den här forumen:D

Molo
    Member
    Post count: 196

Sök på forumet , gjorde jag just du jag ställde mig samma fråga och hittade 20 forums-delar , håller på att testa ett programm nu , så SÖK… Sökord…”konvertera filmer”

Claude
    Member
    Post count: 6

Nån som vet hur man kan få lite bättre kvalité på videofiler som funkar till iPhone än dom jag har… Jag har nån MPEG-4 mobilvariant.. Blir inte så bra bild med den typen

Poster flyttade från tråd som avhandlar VNC. Skärpning nu annars blir det varning /Mod

Claude
    Member
    Post count: 6

Jag hittade ett svar på min fråga själv…
    Bara att konvertera sina videofiler med nått videoconverterprogram(jag använde any video converter) Och konvertera till costumized MP4..
    Det funkade fint

volvo-s60
    Member

hej

kan nån program för konvertering på svenska ???

Viewing 11 posts - 1 through 11 (of 11 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.