Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › lägga in video i iphonen 3g
-
AuthorPosts
-
hej jag behöver en svensk converterings program vet nån vad en sån program heter? kan nån förklara till mig hur man lägger in en video i iphonen det ska vara enkel o på bra sätt så är jag jääte mkt tacksam
en sista fråga till jag går in i iphonen i itunes men jag hittar inte bilderna jag har tagit i iphonen har kollat i hela itunes men hittar inte det, kan nån hjälpa mig. Samma sak med video filmerna i cycorderna hur hittar jag dom är mkt tacksam för hjälp
finns det fler program?????
och kan nån svara på mitt sista fråga så är jag väldigt tacksam
Då du har kopplat in iPhonen i datan så gå in på “Min Dator > Din Iphone’s namn > Internal Storage > DCIM > 100APPLE” Där ligger korten…
@volvo-s60 51210 wrote:
hej jag behöver en svensk converterings program vet nån vad en sån program heter? kan nån förklara till mig hur man lägger in en video i iphonen det ska vara enkel o på bra sätt så är jag jääte mkt tacksam
en sista fråga till jag går in i iphonen i itunes men jag hittar inte bilderna jag har tagit i iphonen har kollat i hela itunes men hittar inte det, kan nån hjälpa mig. Samma sak med video filmerna i cycorderna hur hittar jag dom är mkt tacksam för hjälp
Dina filmer från cycorder finns i /private/var/mobile/Media/Videos.
@molo 51290 wrote:
Då du har kopplat in iPhonen i datan så gå in på “Min Dator > Din Iphone’s namn > Internal Storage > DCIM > 100APPLE” Där ligger korten…
jag hittade den men jag kan inte lägga in bilder gör jag nåt fel?
kan nån cortverterings program som är på svenska eller vad det heter lite guide behöver hur man lägger in det är mkt tacksam älskar den här forumen:D
Sök på forumet , gjorde jag just du jag ställde mig samma fråga och hittade 20 forums-delar , håller på att testa ett programm nu , så SÖK… Sökord…”konvertera filmer”
Nån som vet hur man kan få lite bättre kvalité på videofiler som funkar till iPhone än dom jag har… Jag har nån MPEG-4 mobilvariant.. Blir inte så bra bild med den typen
Poster flyttade från tråd som avhandlar VNC. Skärpning nu annars blir det varning /Mod
Jag hittade ett svar på min fråga själv…
Bara att konvertera sina videofiler med nått videoconverterprogram(jag använde any video converter) Och konvertera till costumized MP4..
Det funkade fint -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.