Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Lägga till Bilder & Musik + fler menyer i min Iphone 2G ?
-
AuthorPosts
-
Hej !
Är det någon här som skulle vilja vara snäll att förklara för mig hur jag gör för att lägga in bilder och musik ifrån datorn till min Iphone 2G?
Sen undrar jag även hur man lägger till fler menyer?
Tacksam för svar !
/ Emma
När du har iPhonen i kopplad så öppnar du iTunes och sedan drar du musiken till iPhone enheten som du kommer att se i iTunes (komihåg att bocka i “Hantera filer manuellt”).
Sedan med bilder kan du välja i fliken “Bilder” i iTunes att synka med en mapp som du lägger dom bilderna du vill ha i iPhonen.
Det där med menyer får du vidareutveckla 🙂
våga jag koppla in min Iphone 2G i datorn, förra gången jag försökte koppla in den i itunes, dog alltihop och jag var tvungen att återställa telefonen. Ska man göra på nått visst sätt när man använder en 2G ?
@fridlyst 27135 wrote:
våga jag koppla in min Iphone 2G i datorn, förra gången jag försökte koppla in den i itunes, dog alltihop och jag var tvungen att återställa telefonen. Ska man göra på nått visst sätt när man använder en 2G ?
Om allt står rätt till så ska det gå bra. Du har tex senaste iTunes?
@snook 27143 wrote:
Förra gången du kopplade in den verkade det som om du hade återställt eller uppdaterat av misstag.
Så om du ska koppla den till datorn nu igen, så kolla noga vad det står när du kopplar in den. Undvik uppdateringar och återställningar.
Ja nu gick det jättebra, ändå tills jag tog ur telefonen ur datorn. Då stängdes den av automatiskt och när den startades igen så är det bara det där äpplet och den snurrande runda ringen (den visar väl att telefonen laddar/tänker eller nått?!) och så vibrerar telefonen med jämna mellanrum. Vad är det för fel??
Hjälp mig snälla !
@fridlyst 27146 wrote:
Ja nu gick det jättebra, ändå tills jag tog ur telefonen ur datorn. Då stängdes den av automatiskt och när den startades igen så är det bara det där äpplet och den snurrande runda ringen (den visar väl att telefonen laddar/tänker eller nått?!) och så vibrerar telefonen med jämna mellanrum. Vad är det för fel??
Hjälp mig snälla !
Oj, det verkar inte så bra, men testa att starta om den genom att hålla in Sleep+Home tills den startar om.
Alltså knappen uppe och på framsidan, det gör en sk “hårdvaruomstart”.
ja den syns i iTunes? Men det står att jag antingen ska “ställa in den som en ny iphone” eller “återställa den ifrån en säkerhetskopia från… oså kan man endast välja iphone”… men förra gången den syntes och jag försökte lägga in musik, blev mobilen helt svart och fungerade inte överhuvudtaget och jag var tvungen att lämna in den …
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.