Lägga till videos från PC till min Iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Lägga till videos från PC till min Iphone

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • Author
    Member
    Post count: 17

:confused: Hej! Jag är lite nybörjare på Iphone och har i helgen suttit och försökt få över ett antal videos från min PC till Iphonen som är jailbreakad.
    Jag drog först in dem i iTunes men då sa iTunes att det inte gick att synca till telefonen,vet inte om det har med format att göra? Någon som vet vad för format det ska vara? Jag kan ju spela upp dem på min PC i Quicktime. Sen provade jag Diskaid, valde : Copy folder to device och jag kan se denna mapp i Diskaid men var sjutton hamnar de i Iphonen??? Jag håller på att bli galen. Har sökt i forumet men hittar inte svar. Jag vore så tacksam om någon kunde svara på mina frågor. Väl mött!:D

fotbollskillen
    Member
    Post count: 151

Om det är fel format kan du ju använda något konverteringsprogram. Till exempel Videora Iphone, googla det så kan du enkelt ladda ner det 🙂 funkar helt perfekt!

fotbollskillen
    Member

Om det är fel format kan du ju använda något konverteringsprogram. Till exempel Videora Iphone, googla det så kan du enkelt ladda ner det 🙂 funkar helt perfekt!

fotbollskillen
    Member

mossarelli
    Member
    Post count: 1847

Jag använder Video to iPhone converter. Sen använder jag Cycorder för att titta på filmerna då jag inte orkar ha filmerna synkade. Jag la in en hel serie på 50 avsnitt i iPhonen. Men min hårddisk på datorn har inte lika mycket minne som iPhonen och därför var jag tvungen att konvertera lite i taget och sen föra över.
    Det riktigt tråkiga är den långsamma usb-hastigheten som man tycker borde vara snabbare än vad den är. Att lägga in alla avsnitt tar lätt 3 timmar. För en genomsnittsman så har man inte den tiden.

mossarelli
    Member

Jag använder Video to iPhone converter. Sen använder jag Cycorder för att titta på filmerna då jag inte orkar ha filmerna synkade. Jag la in en hel serie på 50 avsnitt i iPhonen. Men min hårddisk på datorn har inte lika mycket minne som iPhonen och därför var jag tvungen att konvertera lite i taget och sen föra över.
    Det riktigt tråkiga är den långsamma usb-hastigheten som man tycker borde vara snabbare än vad den är. Att lägga in alla avsnitt tar lätt 3 timmar. För en genomsnittsman så har man inte den tiden.

mossarelli
    Member

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.