Lägga upp mp3 låtar på virtuell hd på nätet sedan lyssna i Iphonen – HUR ?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Lägga upp mp3 låtar på virtuell hd på nätet sedan lyssna i Iphonen – HUR ?

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 15

Jag har grunnat och grunnat – varför inte lägga upp egna mp3 låtar på nätet och sedan lyssna på dom i sin Iphone…..frågan är bara HUR ??

Jag ar 10 lediga gigs på telia och vill kunna lyssna på valfria mp3 låtar och skapa en spellista i Iphone på något sätt.

Jag kan spela upp låtar en i taget men hur gör jag om jag vill spela en hel skiva till exempel (eller mapp) utan att trycka fram låtarna manuellt, en och en ??

Se länken nedan till några mp3 filer (OBS!-ingen copyright – egna låtar) för att prova >> någon vetgirig, guru – grunna gärna ut om hur man kan få detta att fungera med spellista och vilket program man skulle kunna använda. Märk också att jag har inte någon Jb Iphone ännu – eftersom jag inte behöver detta förrän till sommaren – då den ska kunna hantera Internet delning mm.
    Vore hemskt käckt om någon kunde ta an sig detta – Tackar på förhand
    Mvh Michael
    https://sakerlagring.telia.se/user/share.aspx?id=c16c2204-3810-40f6-b216-3cbd119a39cf
    lösen: Iphone

KingMartin92
    Member
    Post count: 186

hämta ”Jukefly” gratis från appstore och gör en spel lista med alla din musik i datorn sen så när du startar Jukefly så kopplas du till din dator och kan lyssna på all din musik genom internet. Du kanske behöver hämta något program för att koppla Jukefly till datorn

fredda-79
    Member
    Post count: 181

Ja jag kör “jukefly” väldigt lätt och smidigt. Där kan du göra egen playlist mm. Appen finns i appstore och där står även vart du hämtar programmet till datorn. Tror dock det bara funkar till pc än.

KingMartin92
    Member

använder simple music 2 gillar den:)

fullrangeorg
    Member
    Post count: 15

Jo ! Det visste jag ! MEN ! om man har låtarna på nätet då ??? Alltså att dom inte ligger på din dator utan till exempel på Telias virtuella hårddisk – Hur gör man smidigast då ? Eller går det inte att lägga upp dom i Iphonen då ?? Alltså – en ggn till … låtarna ligger inte på min dator utan på telias virtuella server (hårddisk)…….??

/ M

KingMartin92
    Member

ingen aning

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.