Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › lägger in AppStore-program till iPhone?
-
AuthorPosts
-
tja, har laddat hem lite program från iTunes, t.ex tv.nu och såna grejjor. Men jag kan tyvärr inte lägga in dom i min iPhone?:confused: kan någon som har windows snälla berätta hur man gör???:)
Det räcker med ett frågetecken.
*rubrik ändrad*
*rubrik ändrad*
*rubrik ändrad*
Till att börja med så får jag fråga om du har fixat dem helt lagligt, annars får du fixa lite med mobileinstallation ;D
Om du har fixat dem lagligt så frågar jag; har du 2.x?
Till att börja med så får jag fråga om du har fixat dem helt lagligt, annars får du fixa lite med mobileinstallation ;D
jag har fixat programen via iTunes, LAGLIGt:), 2x fattar inte riktigt vad du menar med det:S. snälla svara så snabbt som möjligt!;)
jag har fixat programen via iTunes, LAGLIGt:), 2x fattar inte riktigt vad du menar med det:S. snälla svara så snabbt som möjligt!;)
Koppla in iPhonen, sen i iTunes så klicka på iPhonen i sidebaren.
Välj sedan fliken “Program” tror jag det är, och välj att synka dom program du vill ha.
Välj sedan fliken “Program” tror jag det är, och välj att synka dom program du vill ha.
jag försöker, hur gör jag , det går inte att höger klicka? vad ska jag trycka på för att synca?;)
jag försöker, hur gör jag , det går inte att höger klicka? vad ska jag trycka på för att synca?;)
jag har ingen flik som heter program förutom där uppe där man lyssnar på music och de
jag har ingen flik som heter program förutom där uppe där man lyssnar på music och de
Koppla in iPhonen, tryck på iPhonen i enheter, välj Program. Sedan bara välja ut och synka.
Nu vet jag inte om det är samma på windows, jag kör mac.
Se bild !
Koppla in iPhonen, tryck på iPhonen i enheter, välj Program. Sedan bara välja ut och synka.
Se bild !
Se bild !
vad jag menar med 2.x är programvaroversionen.
gå in i din iPhones inställningar och hitta allmänt.
där ska det stå vilken version du har. 😀
vad jag menar med 2.x är programvaroversionen.
gå in i din iPhones inställningar och hitta allmänt.
där ska det stå vilken version du har. 😀
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.