Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Lämna in (Köpa ny) iPhone? Tänk om!
-
AuthorPosts
-
Jag fick tillbaka min iPhone idag från service. Glad som jag var gick jag hem och pluggade i den och tänkte att här ska det jailbreakas igen! (jag har inte telia…)
Kul! Telefonerna är numera redan av 2.2.1 firmware. Så ni som tänkt att köpa en eller tänkt att lämna in på service av någon anledning, och tänkt att köra nått annat än telia, tänk om.
Nu har jag dock en snygg iPod……
@generuss 26049 wrote:
Jag fick tillbaka min iPhone idag från service. Glad som jag var gick jag hem och pluggade i den och tänkte att här ska det jailbreakas igen! (jag har inte telia…)
Kul! Telefonerna är numera redan av 2.2.1 firmware. Så ni som tänkt att köpa en eller tänkt att lämna in på service av någon anledning, och tänkt att köra nått annat än telia, tänk om.
Nu har jag dock en snygg iPod……
Men det ska väl ändå gå att köra “iPhone1,2_2.2.1_5H11_Custom_Restore” ? och sedan Yellowsn0w? Jag kanske dock är helt ute och plockar lingon nu…
Basebandet ligger redan på 02.30.03 så yellewsn0w funkar inte.
Jag har dock en död pixel ser jag nu, har ringt telia men ingen hjälp där. Går nog ner imorrn och kollar om dom kan byta den.
Ah ok..så du har BB 02.30.03…så framfick nämligen inte i ditt förra inlägg :P. Jag lider med dig. Gör som jag…sök på “olyckan var framme” här på forumet. Dock så hade jag tydligen turen att få bb 2.28.00
Taskigt,du lär få vänta tills devteam är klara eller byta operatör.
Eftersom telia har ensamrätt på iPhone och avtal med apple,så blir det så här.
För varje dag som går,blir jag mer och mer förvånad över att människor inte vill förstå att det naturligtvis uppstår en del problem om man macklar själv.
Hade du haft telia och inget jb eller ys,så hade du fortfarande kunnat ringa med den.
Om man hackar luren och det blir problem är det naturligtvis tråkigt,men man får väl tänka sig för innan man gör det. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.