Länder där Apple säljer olåst – via Apple Online Store

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Köpa iPhone Länder där Apple säljer olåst – via Apple Online Store

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

Hej,

Hittade ett gäng länder som säljer olåsta iPhone 3GS via Apple Store Online:

iPhone – Apple Store (Italia)
    iPhone – Apple Store (Australia)
    iPhone – Apple Store (HongKong)

En fråga för den som köpt en olåst iPhone utomlands – kan den aktiveras på plats utanför Sverige (med det vanliga svenska SIM-kortet), eller måste man vara i Sverige? Vill såklart kunna testa att allt funkar innan jag kommer hem…

Vad har ni för erfarenheter?

snook
    Member
    Post count: 2190

@nilshulth 36809 wrote:

Hej,

Hittade ett gäng länder som säljer olåsta iPhone 3GS via Apple Store Online:

iPhone – Apple Store (Italia)
    iPhone – Apple Store (Australia)
    iPhone – Apple Store (HongKong)

En fråga för den som köpt en olåst iPhone utomlands – kan den aktiveras på plats utanför Sverige (med det vanliga svenska SIM-kortet), eller måste man vara i Sverige? Vill såklart kunna testa att allt funkar innan jag kommer hem…

Vad har ni för erfarenheter?

Det kommer inte gå att beställa från dom länderna, du kommer att bli hänvisad till svenska Applestore.

Och du måste bo i det tänkta landet också.

Om du inte gör det förstås?

BarateaU
    Member
    Post count: 211

@snook 36811 wrote:

Det kommer inte gå att beställa från dom länderna, du kommer att bli hänvisad till svenska Applestore.

Och du måste bo i det tänkta landet också.

Om du inte gör det förstås?

I vissa länder finns sådan därna trevlig “proxy” post, dvs du beställer till en adress i landet som i sin tur skickar vidare.
    Kanske funkar?

r_o_n
    Member
    Post count: 658

Men finns det någon bra och pålitlig webshop i, typ Hong-Kong som säljer 3G S?
    Har höt at man inte behöver finnas där irl för att handla direkt i butik, som i Italien.
    Vet inte heller om de är pålitliga, men denna finns tydligen i USA….
    International-Orders.com – Stores
    De tar $833 för en jailbreakad och upplåst 32GB 3G S + frakt
    Någon som handlat där?

Eller ännu bättre handlat av någon webshop i HK?

Flipper630
    Member
    Post count: 5

Tjena.
    Jag hat köpt en olåst 3GS 32GB i HK och aktiverade den i Kina med mitt 3 kort funkade kanon.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.