Front page › Forums › Övriga ämnen › Landskap i apps
-
AuthorPosts
-
Tänkte skapa en ny tråd om det här eftersom inte många har tänkt på det.
För att förstå vad jag menar kan du göra följande:
Gå in i telefonappen och titta på dina kontakter. Du lär inte få något landskapsläge om du så tappade mobilen i 90 graders vinkel ner i en soppa av binärkod, så försök inte ens.
Gå nu in i SMS:appen och vänd så att du får landskapsläge. Du kan nu via smsappen lägga till nummer du smsat eller ändra kontaktinfo på redan existerande kontakter. Du märker väldigt snabbt att du gör allt detta i Full landskapsvy.
Varför Apple (Deja vú)
Varför stödja landskap i en app och sen i en annan skita i det?Jag trivs med min mobil i landskapsvy, det får mig att känna jag håller i en PSP eller att jag använder utrymmet rätt på skärmen.
Jag kan bara hoppas och speckulera om att 4.0 har minsta vett angående landskap om man ska tro på iPad.
du e då fan int smart.. gå in i vanliga kontakter appen, då kan du få landskaps läge ! varför gå genom telefon appen för att få fram kontakterna?
@nevamiz 61785 wrote:
du e då fan int smart.. gå in i vanliga kontakter appen, då kan du få landskaps läge ! varför gå genom telefon appen för att få fram kontakterna?
du är då en otrevlig liten jävul,
varför gå in på telefon appen för att få fram kontakter?
varför inte? kontakter finns där också
samt knappsatsen, favoriter, röstbrevlådan & senate ringda,
medans “kontakt”appen bara har ja just det kontakter.du kallar någon osmart, men då får jag väl säga att du är opraktisk
som använder kontakt appen (har själv valt att ta bort den),
då telefon appen gör exakt samma sak och mycket mer, utom landskape då.@mossarelli 61759 wrote:
Varför stödja landskap i en app och sen i en annan skita i det?
ja man kan verkligen undra det, men kanske bara en miss, vem vet.
Jag tror det var exakt det han menade när han skrev detta, varför inte ha landskapsläge i en annan likadan app.
@mossarelli 61759 wrote:
Varför stödja landskap i en app och sen i en annan skita i det?
Jag har inte tagit bort Kontakter appen men jag har lagt den på sista sidan i min springboard och har inte använt den i 2 år.
@nevamiz 61785 wrote:
För att jag kanske vill ringa folk hurp durp.
Kontakterappen är den mest meningslösa appen på hela mobilen.
Du kan ringa folk från den appen, men du kan inte komma åt favoriter, historik eller nummerplatta.
Du gjorde bara min poäng tydligare och mer klar genom att ta fram en app till som stödjer landscape bland kontakterna.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.