Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › Låsa upp 4.3.3 med baseband 05.16.02?
-
AuthorPosts
-
Hur länge tror ni att man måste vänta på att få låsa upp en 3gs med 4.3.3 och baseband 03.16.02?
Hur ska du ha det? Ett baseband i rubriken, och en i informationen.
Kanske aldrig, kanske när iPhone 5 kommer ut. Man vet inte när det kommer unlock.
Cophe wrote:Hur ska du ha det? Ett baseband i rubriken, och en i informationen.Varför frågar du? Svaret är detsamma!!!
Det søg juh! Bor i norge så ær tvingad och få den upplåst før att få anvænda mitt norska kort!
Går det och nedgradera baseband och jailbreak eller ær jag fucked tills det kommer något nytt???!!?!!!
@mrphill 91180 wrote:
Det søg juh! Bor i norge så ær tvingad och få den upplåst før att få anvænda mitt norska kort!
Går det och nedgradera baseband och jailbreak eller ær jag fucked tills det kommer något nytt???!!?!!!
du kan inte nedgradera baseband men du kan där imot byta till ipads baseband och sedan unlocka.. men det kan föra med vissa problem så som att gps slutar funka och att det drar mer batteri.. Men googla lite så finner du svar 🙂
Någon som testat detta?
Låsa upp BB 05.16.02 med GeveyLäste i något forum att man skulle kunna använda sig av en micro-sim adapter tillsammans med det där Gevey.. Ingen aning om det funkar och blir det inte lite trångt?
Ett annat sätt som jag läst om är att använda ultraSn0w 1.3, som inte finns ute än? För det ska tydligen kunna låsa upp bl.a. BB 05.16.02. Läs mer / Läs lite till
@mrobegriplig 91571 wrote:
Någon som testat detta?
Låsa upp BB 05.16.02 med GeveyLäste i något forum att man skulle kunna använda sig av en micro-sim adapter tillsammans med det där Gevey.. Ingen aning om det funkar och blir det inte lite trångt?
Ett annat sätt som jag läst om är att använda ultraSn0w 1.3, som inte finns ute än? För det ska tydligen kunna låsa upp bl.a. BB 05.16.02. Läs mer / Läs lite till
Gevey kan vara olagligt för du ringer 112 för att låsa ypp den med gevey varje gång du startar om din iphone. Rebbel sim funkar okså och med den behöver du ej ringa 112
@kingmiran 91576 wrote:
Gevey kan vara olagligt för du ringer 112 för att låsa ypp den med gevey varje gång du startar om din iphone. Rebbel sim funkar okså och med den behöver du ej ringa 112
Gevey Supreme som också är kallat för Gevey Pro Plus gör att man ej behöver ringa 112 och att man även inte behöver göra allt i dagens Gevey & Gevey Pro anvisningarna, utan att detta sköts helt automatiskt.
Säljstart är 1 Juni.
@muffins 91577 wrote:
Gevey Supreme som också är kallat för Gevey Pro Plus gör att man ej behöver ringa 112 och att man även inte behöver göra allt i dagens Gevey & Gevey Pro anvisningarna, utan att detta sköts helt automatiskt.
Säljstart är 1 Juni.
Jaha oki men gevey är störander då det hänger ut en lång rämm som man måste ha. Rebbel har utan
Lång rem? Nu vet jag inte om det är originalkort du sett det på eller kopia.
Men jag har aldrig sett någon rem som hänger ut :S. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.