Låsa upp Iphone 3.0 i iTunes funkar ej

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Låsa upp Iphone 3.0 i iTunes funkar ej

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • Author
    Member
    Post count: 8

Tjena uppdaterade min iphone till 3.0 och allt gick bra tills man ska ställa in sin nya iphone då får jag detta meddelande:

“Vi kunde inte utföra din iTunes Store-begäran. Närverksanslutningen kopplades ned på grund av en tidsgräns. Försäkra dig om att dina Nätverksinställningar är korrekta och att din nätverksanslutning fungerar och försök igen.”

Sen händer inget mer. Kan detta bero på att det är många som uppdaterar?
    Inget fel på mitt internet heller btw….

Athy
    Member

Jag har samma problem, jag antar att det är för att iTunes är överbelastat

VaNiaL
    Member

Fan va dåligt man tycker ju att dom borde förberett sig lite.

Wester
    Member
    Post count: 200

dåligt och dåligt. med tanke på hur många det antagligen är som försöker sig på detta nu så är det inte oväntat att servrarna inte pallar med.

ellboj
    Member
    Post count: 44

Hur Många Människor Sitter På Ett Sim Utan Pin!!! Vafan E Det För Skit Apple Kommit På

xb0w
    Member
    Post count: 6

Har samma problem och kunnde lista ut detta eftsom finns inte många servrar som palla för 40 milj Iphone ägare, var likadant när jag köpte min samma dag som den släpptes och då var det samma problem o då var det inte i närheten lika många som skulle göra det :>

Wester
    Member
    Post count: 200

@ellboj 34177 wrote:

Hur Många Människor Sitter På Ett Sim Utan Pin!!! Vafan E Det För Skit Apple Kommit På

Hrm, jag har ingen pin-kod på mitt sim just nu… Kör yellowsn0w men vad vet jag…:rolleyes:

Zaladen
    Member
    Post count: 35

Samma problem här. Hoppas det fixar sig idag iaf. Orkar inte vänta tills immorn. 😛

Mr Fyhr
    Member
    Post count: 482

@vanial 34167 wrote:

Fan va dåligt man tycker ju att dom borde förberett sig lite.

40 miljoner är ssvårt att förbereda sig för.

Detta står på macidg sidan

Detta naturligtvis under förutsättning att Apples servrar pallar trycket om samtliga 40 miljoner användare av iPhone och iPod Touch väljer att uppgradera samtidigt.

karlzon
    Member
    Post count: 19

Jag fick detta meddelande de 7-8 första försöken, därefter flöt allt på som vanligt. Kan tillägga att jag kör en Italiensk iPhone 3G. Fungerar utmärkt att ringa som vanligt efter uppdateringen. Gjorde inget speciellt, hade TELE2’s somkort i och aktiverade telefonen mha. av det.

Vi kunde inte utföra din iTunes Store-begäran. Ett okänt fel uppstod (-4).

Din begäran kunde inte utföras. Var god att vänta, och försök igen senare

Athy
    Member

Nu fungerar min, sitt bara och försök om och om igen tillslut ger den med sig 😉

carpe
    Member
    Post count: 904

Förstår inte Topicen riktigt….”låsa upp” ?

Zaladen
    Member
    Post count: 35

Yes! Verkar funka nu! 😀

Viewing 13 posts - 1 through 13 (of 13 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.