Låsa upp iPhone 4 köpt i USA

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Låsa upp iPhone 4 köpt i USA

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hej,

jag har en iPhone 4 iOS 4.2.1 baseband 03.10.01. Telefonen är köpt i USA, med telefonen följde med ett microsim från AT&T. Telefonen jailbreakad med greenpois0n. Jaibreaket fungerar bra.

Undrar om det finns ngt sätt att låsa upp telefonen med så att jag kan använda Tele2-simkort.
    Har finkammat google och olika forum, men hittar inte ngt sätt. Alla trådar jag hittar är från 2008-2009 (dvs rätt gamla). Har det inte kommit ngt sätt sen dess?

Tacksam för konkreta och vettiga svar!

Cophe
    Member
    Post count: 1079

Dagens unlock stödjer inte 03.10.01.

alex126
    Member
    Post count: 4
    H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

@alex126 89114 wrote:

Är detta en bluff?

http://www.unlockuriphonenow.com/signup.php?product_id=3&paysys_id=swreg

All form av upplåsning och jailbreak är gratis. Om du betalar där så kommer du att få tex Greenp0sion skickat till dig via mail. Dvs du blir lurad av en igel..

Issa-K
    Member
    Post count: 21

Någon som har en aning om det kommit någon upplåsning till baseband 02.10.04 altså iOs 4.1 iPhone 4

????

muffins
    Member
    Post count: 1906

@issa-k 89152 wrote:

Någon som har en aning om det kommit någon upplåsning till baseband 02.10.04 altså iOs 4.1 iPhone 4

????

I skrivande stund finns det enbart upplåsning till 01.59.00.

I förebyggande syfte skriver jag detta: Nej det är ingen som vet _när_ en ny upplåsning kommer.

Viewing 6 posts - 1 through 6 (of 6 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.