Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Låsa upp plus + svenskt.
-
AuthorPosts
-
Tjenna!
Har fått en iPhone från USA och nu ska jag låsa upp den plus att ja vill fixa svenska på den. I er blogg skriver ni att man ska använda ZiPhone men de var några månder sen, ni skriver även att iLiberty är bra. Så det finns kanske något nytt som man ska ta?Vilket program ska jag egentligen använda?
Nu har jag låst upp den och jag har nu version 1.1.2 MEN något blev fel. Den funkar som den ska typ. Mobilen märker om det ringer eller om den får sms men jag kan inte läsa smsen, trycker jag på Text-ikonen så stängs den efter några sekunder. Den ser dock att jag har ett oläst sms. Ska jag ringa utgående så går de inte heller efter att jag fyllt i en siffra stängs allt och de går till vanliga desktop igen (samma som sms typ).
Vad är problemet? Edgeadress har jag ställt inte, så det är de inte.
Uppdatera telefonen till 1.1.4 via iTunes och lås sedan upp med iLiberty+ 🙂
Tack, vart tankar jag iLiberty+ säkert?
Länken i länken som var i bloggen var död :/Jag måste bara tillägga, jag uppdaterade min iphone via itunes och nu funkar den som den ska. Behöver jag då ändå köra med iLiberty+? 😀
..Förutom iTunes då, det blir att köra iLiberty+ men som sagt var får jag tag på de? 😉Det här är fult gjort av mig, få upp tråden för att få svar snabbare. iLiberty+ finns ingenstans att tanka deras sida är nere och jag blir galen :D, hjälp mig!
@Mr EmCom 4810 wrote:
Sluta spamma!
För om det var så jobbigt att han postade tre inlägg i rad var du tvungen att tre dagar senare bumpa upp tråden igen? Okej trådskaparens första bump var ju enbart en bump och tillförde inget. Det tredje inlägget i rad tillförde ju faktiskt svaret på trådskaparens fråga och får ju därmed ses som ett godkänt inlägg.
Ditt inlägg däremot bör ju mest ses som just spam. Så var god sluta spamma!
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.