Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Upplåsning och jailbreak › låsa upp
-
AuthorPosts
-
har precis köpt en iphone 3gs 16 som är låst till 3 och behöver låsa upp den så jag kan använda comviq. Har aldrig gjort detta tidigare som sagt och jag försökte följa denna guiden https://www.iphoneinfo.se/forum/upplasning-och-jailbreak/8037-%5Bguide%5D-jailbreaka-med-redsn0w-sv.html
vet inte ens om guiden är rätt för min iphone..men iallafall, När jag kopplar in telefonen i datorn och öppnar itunes så säger itunes “there are no sim card installed in…” så jag kan inte fortsätta följa guiden 🙁 . Jag har ju bara ett comviq kort (vilket nu inte funkar) men måste jag ha ett TRE kort för att låsa upp den eller kan jag på något sätt komma förbi detta…
tacksam för hjälpDu måste veta vilken version av programvara du har i din telefon för att kunna svara på din fråga.
Låna ett 3-simkort av någon och se till att INTE updatera telefonens mjukvara om itunes föreslår det.så det går alltså inte utan ett 3kort? Känner ingen som har 3 så blir lite jobbigt :/
Köp ett 3 kontantkort. Eller tigg till dig ett i en 3butik och säg att du vill se att du har täckning hemma.
är ni säkra på att guiden verkligen inte funkar utan ett 3kort?….
YouTube – Hacktivate iOS 4.2.1!
kan jag testa eller kan iphonen bli förstörd? -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.