låst till Telia, jag har Halebop hur göra?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak låst till Telia, jag har Halebop hur göra?

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 165

hej!
    jag kunde inte hålla mig borta från iphone utan köpte en beg som är låst till telia på tradera så ska hämta den imorn.
    Min fråga:

Hur gör jag för att låsa upp telefonen så jag kan ha mitt halebop abonnemang i den då den är låst till telia? kan nån skicka en länk till nån sida där man kan ladda ner nåt upplåsningsprogram?

Välsdigt tacksam för svar! :rolleyes:

MrCabelguy
    Member
    Post count: 461

@emmiphone 45484 wrote:

hej!
    jag kunde inte hålla mig borta från iphone utan köpte en beg som är låst till telia på tradera så ska hämta den imorn.
    Min fråga:

Hur gör jag för att låsa upp telefonen så jag kan ha mitt halebop abonnemang i den då den är låst till telia? kan nån skicka en länk till nån sida där man kan ladda ner nåt upplåsningsprogram?

Välsdigt tacksam för svar! :rolleyes:

Hej EmmIphone du behöver inte göra något alls för Halebop fungerar direkt i en Telia låst:-)
    En sak måste du iops fixa och det är att gå in i Inställningar/Allmänt/Nätverk/Mobilt datanätverk och där skriver du in på APN: halebop.telia.se
    Annars kan du inte surfa på 3G nätet.

EmmIphone
    Member
    Post count: 165

@mrcabelguy 45492 wrote:

Hej EmmIphone du behöver inte göra något alls för Halebop fungerar direkt i en Telia låst:-)
    En sak måste du iops fixa och det är att gå in i Inställningar/Allmänt/Nätverk/Mobilt datanätverk och där skriver du in på APN: halebop.telia.se
    Annars kan du inte surfa på 3G nätet.[/QUOT

Fan va bra 😉 hihi!!

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.