Front page › Forums › Övriga ämnen › låst vad gör jag?
-
AuthorPosts
-
Hej har köpt en Iphone från USA och den är ju låst till nån sorts abonnemang eller nåt. så när jag sätter i mitt sim kort så säger den att det inte är ett giltligt kort. samma när jag kopplar den till itunes. Jag har 3. hur gör jag då föra att jailbreaka den?
Tacksam för svar.
Jailbreak iPhone 3.1.3 with Sn0wbreeze | Redmond Pie
Där finns en guideLite beroende på vad du har för telefon fungerar det lite olika…
Till alla kan du köpa Phonebook Card (Aktiverings Kort) den finns här: iPhoneReservdelar.se Reservdelar och Service till din iPhone Glasbyte LCD Displaybyte
iPhone 3G kan du hacktivera med redsn0w, och 3GS med Spirit@iPhoneReservdelar.se 74167 wrote:
Lite beroende på vad du har för telefon fungerar det lite olika…
Till alla kan du köpa Phonebook Card (Aktiverings Kort) den finns här: iPhoneReservdelar.se Reservdelar och Service till din iPhone Glasbyte LCD Displaybyte
iPhone 3G kan du hacktivera med redsn0w, och 3GS med SpiritJAg har en iphone 3Gs 4.0 vilken jailbreak ska jag använda då? jag har googlat det och hittar inget.. jag kommer inte heller åt iphonen. för har inte ¨det rätte sim kortet¨
Tacksam för svar.
Då måste du ha aktiveringskort, och sedan kan du använda jailbreakme.com för att installera cydia och ultrasn0w
Tyvärr så är alla våra kort slut nu och nästa leverans kommer den 20@iPhoneReservdelar.se 74337 wrote:
Då måste du ha aktiveringskort, och sedan kan du använda jailbreakme.com för att installera cydia och ultrasn0w
Tyvärr så är alla våra kort slut nu och nästa leverans kommer den 20okej tack för hjälpen. finns det nån annan stans man kan köpa aktiveringskort?
@iash 74143 wrote:
Jailbreak iPhone 3.1.3 with Sn0wbreeze | Redmond Pie
Där finns en guidevar hittar jag den?
@sliderman 74529 wrote:
var hittar jag den?
Tryck på länken och scrolla ned 3 centimeter. Läs nu texten och följ guiden.
@sliderman 74847 wrote:
hur ska jag kunna de om den är låst måste ju låsa upp den först?
1. Plugga in telefonen i datorn
2. Starta jailbreakprogrammet
3. Följ instruktionerna
4. Installera ultrasn0w från cydiaFör att förklara ännu tydligare, jailbreakprogrammet aktiverar din iPhone, så att du kan komma in i telefonen och låsa upp den från cydia
@kungen 74918 wrote:
1. Plugga in telefonen i datorn
2. Starta jailbreakprogrammet
3. Följ instruktionerna
4. Installera ultrasn0w från cydiaFör att förklara ännu tydligare, jailbreakprogrammet aktiverar din iPhone, så att du kan komma in i telefonen och låsa upp den från cydia
går inte… fixade syrrans iphone med jailbreakme.com funkade fin fint men kan fan inte få ihop det med min.. det går inte att plugga in den i datorn sen jailbreaka den. har testat 2 olika program men funkar inte. tips på nåt program jag kan testa med?? lägg en länk så jag kan tanka programet.
Om du har 3GS behöver du aktiverings kort alt original kort
@iPhoneReservdelar.se 75212 wrote:
Om du har 3GS behöver du aktiverings kort alt original kort
okej. det finns inget annat man kan göra ?
Tyvärr, inte för ios4
om du har sparat dina hashs med cydia kan du återställa till 3.1.3 som du kan hacktivera@iPhoneReservdelar.se 75565 wrote:
Tyvärr, inte för ios4
om du har sparat dina hashs med cydia kan du återställa till 3.1.3 som du kan hacktiveraokej nej de har jag inte.
men när får ni in iPhoneReservdelar.se Reservdelar och Service till din iPhone Glasbyte LCD Displaybyte igen?
@sliderman 75681 wrote:
okej nej de har jag inte.
men när får ni in iPhoneReservdelar.se Reservdelar och Service till din iPhone Glasbyte LCD Displaybyte igen?
Sätt på dig läsglasögonen 😉
“Den här produkten kommer att finnas i vårt lager torsdag den 26 augusti, 2010.”
Står det ju på länken.
Om du vet helt säkert att du ska ha ett så kan du beställa redan nu.
När förra leverans kom var alla sålda förutom 4 som också blev sålda under samma dag.@iPhoneReservdelar.se 75684 wrote:
Om du vet helt säkert att du ska ha ett så kan du beställa redan nu.
När förra leverans kom var alla sålda förutom 4 som också blev sålda under samma dag.okej har beställt en sån nu. Hur lång leverans tid är det hos er?
Korten skickar vi ut så fort de kommer in.
Posten tar 1-2 arbetsdagar.@iPhoneReservdelar.se 75742 wrote:
Korten skickar vi ut så fort de kommer in.
Posten tar 1-2 arbetsdagar.så den 27 eller 30 ca?
Vi förväntar oss leverans den 27 vi kommer packa och skicka samma dag och då får du leverans på Måndag den 30. I värsta fall så är leveransen försenad och dyker inte upp förän den 30, då blir det leverans på Tisdag 31
Beror på hur det skickas. Förstaklass brev är tillhanda hos mottagaren dagen efter inlämning hos posten förutsatt att det är vardag, förutsatt att det lämnas in innan postens senaste inlämningstid för tömning.
Skickas det med Ekonomibrev, så är brevet tillhanda hos mottagaren inom vardagar efter inlämnandet.
Vi skickar alltid första klass (Ska kunden behöva vänta 1 extra dag bara för att vi ska spara 1kr i frakt?) Vissa skickar dock med Ekonomi ?
I normala fall så ska det vara så, nu vet jag inte var kunden bor (posten har problem med förseningar i leveranser till norrland)@iPhoneReservdelar.se 76155 wrote:
Vi skickar alltid första klass (Ska kunden behöva vänta 1 extra dag bara för att vi ska spara 1kr i frakt?) Vissa skickar dock med Ekonomi ?
I normala fall så ska det vara så, nu vet jag inte var kunden bor (posten har problem med förseningar i leveranser till norrland)Absolut gäller det andra tider om det skulle vara problem inom posten, eller att det är nå väldigt oväder eller så. Då får man helt enkelt räkna med att det tar lite längre tid än normalt =)
@iPhoneReservdelar.se 76140 wrote:
Vi förväntar oss leverans den 27 vi kommer packa och skicka samma dag och då får du leverans på Måndag den 30. I värsta fall så är leveransen försenad och dyker inte upp förän den 30, då blir det leverans på Tisdag 31
skulle du kunna skriva här det datumet ni har fått in varan?
Du får automatiskt en uppdatering på din order status när vi får in korten.
@iPhoneReservdelar.se 76173 wrote:
Du får automatiskt en uppdatering på din order status när vi får in korten.
okej tack så mycket för alla svar.
dom där iPhone Handsfree som ni säljer för 99kr nu finns de mic och höja och sänka knapp på den?
@iPhoneReservdelar.se 76155 wrote:
I normala fall så ska det vara så, nu vet jag inte var kunden bor (posten har problem med förseningar i leveranser till norrland)Jag köpte en tång som man klipper ut microsim av vanliga sim och jag vart imponerad på leverans tid.Jag beställde på eran sida sent på torsdag kväll och idag måndag så kom den:
Så ska det vara.
Tack så mycket.@sliderman 76778 wrote:
dom där iPhone Handsfree som ni säljer för 99kr nu finns de mic och höja och sänka knapp på den?
Hej,
Handsfree lurarna har mic dock ingen volym kontroll@mrcabelguy 76786 wrote:
Jag köpte en tång som man klipper ut microsim av vanliga sim och jag vart imponerad på leverans tid.Jag beställde på eran sida sent på torsdag kväll och idag måndag så kom den:
Så ska det vara.
Tack så mycket.Tack själv!
Lämna gärna en recenssion på sidan 🙂
vad ska jag göra? min iphone har jag nu aktiverat med ett phone bookcard och det funkade men jailbreakme.com funkar inte???? står bara 403 – Forbidden. vad gör jag? Kan du skicka länk på nåt jailbreak program som man kan använda i datorn via sladd eller vad? jag har iphone 3gs 4.0.
kolla stavfel, prova “http://www.jailbreakme.com”, töm cache samt historik i safari.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.