Lättaste sättet att testa 4.2 beta?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPad Lättaste sättet att testa 4.2 beta?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • Author
    Member
    Post count: 52

Hur kan jag göra detta? Sett att det finns vissa utländska sidor som lovar betatest för ca 7$

Goktytan
    Member
    Post count: 50

Blocket

Vincent23
    Member
    Post count: 8

Jag har ett apple developer license, kan gärna regga ditt udid för en rimlig summa 🙂 För iPad så kan du uppdatera till 4.2 betan utan att göra det via OS X, krävs dock att du klickar på uppdatera och inte återställ.

Taz_Sweden
    Member
    Post count: 28

Kan det bli problem att köra med betan tills den riktiga kommer ut?

Hur mycket vill du gâ för en 4.2 Beta??
    Kan jag återstâlla till 3.2.2 om jag vill ?

“Skrivit detta på min ipad”

Vincent23
    Member

@taz_sweden 80107 wrote:

Kan det bli problem att köra med betan tills den riktiga kommer ut?

Hur mycket vill du gâ för en 4.2 Beta??
    Kan jag återstâlla till 3.2.2 om jag vill ?

“Skrivit detta på min ipad”

Vad jag vet så har betan rullat på utmärkt för dom flesta. Du kan alltid återställa tillbaka ifall du skulle ångra dig.

Det bästa med betan är väl multitasking samt åäö på tangentbordet, kom ihåg att uppdatera till betan och inte återställa, har för mig att man måste ha betan av sdkn då och då blir det bara ett massa jobb.

Hur mycket kan du tänka dig ge?

Kamush
    Member
    Post count: 140

Varför ska han betala? Det är egentligen gratis väll??

Vincent23
    Member

Jag är osäker när det gäller iPad delen nu men alla andra maskiner krävs det att man har sitt udid reggat innan man kan installera beta versioner av iOS. Ni som vet att det funkar utan udid reggat kan ju gärna kommentera 🙂

kirk
    Member
    Post count: 15

Funkar hur bra som helst att uppdate till betan .. Själv sitter jag på 4.2 beta 3 med svenskt tangentbord och multitasking 🙂 man behöver inget konto hos apple.. Det är bara att googla på ios 4.2 beta ispw och tanka ner den därifråsen öppna itunes och håll inne shift och välj uppdatera,,, tar 5 min sen e det klart.. Enda som behövs göras är att installera itunes 10.1 för att kunna synka ipaden.. Good luck have fun 🙂

BrettFavre
    Member
    Post count: 51

Polaren installerade 4.2 beta på min men gick inte att aktivera den itunes. Så jag la den i recovery mode och skulle återställa den med vanliga ios. Men nu får jag fel 1015 hela tiden. Hur kommer jag förbi det hela?

Viewing 9 posts - 1 through 9 (of 9 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.