Front page › Forums › Övriga ämnen › LG Renoir
-
AuthorPosts
-
Funderar på att köpa en LG Renoir (KC910) istället för iPhone. iPhone saknar vissa funktioner jag vill ha och har mp3 spelare och videospelare.
Vad tycker ni är den värd att köpa eller tycker ni att jag ska köpa den lite för dyra iPhonen som saknar vissa funktioner.
För och nackdelar med dem olika telefonerna skulle också vara intressant att höra.
Tack på förhand//Ronald1457
Visst är LG en bra telefon,men den är seg som kola.
Visst är LG en bra telefon,men den är seg som kola.
Nästan alla Touch-telefoner förutom iPhone/HTC Touch HD som jag har testat har varit sega och buggiga i operativsystemet.
Nästan alla Touch-telefoner förutom iPhone/HTC Touch HD som jag har testat har varit sega och buggiga i operativsystemet.
Ok. Jag har också testat LG Renoir och jag tyckte inte den var seg då. Min kompis har en Touchwiz den är inte heller seg.
Ok. Jag har också testat LG Renoir och jag tyckte inte den var seg då. Min kompis har en Touchwiz den är inte heller seg.
@ronald1457 22416 wrote:
Tycker iaf att min förra w960 sony ericsson var seg som fan;)
@ronald1457 22416 wrote:
Tycker iaf att min förra w960 sony ericsson var seg som fan;)
Jämfört med iphonen är både LG och HTC lite sega,sony ericsson xperia är ännu värre och allihop är bökiga att använda.
Jämfört med iphonen är både LG och HTC lite sega,sony ericsson xperia är ännu värre och allihop är bökiga att använda.
Att fråga om vad ett gäng iPhonemänniskor tycker om LG är väl lite som att fråga en hjärntvättad person från knutsby, vad han tycker om djävulen … 🙂
Att fråga om vad ett gäng iPhonemänniskor tycker om LG är väl lite som att fråga en hjärntvättad person från knutsby, vad han tycker om djävulen … 🙂
Testade en Omnia lite och den tycker jag var helt OK i responsen. Ungefär som en iPhone som inte är jailbreakad.
Testade en Omnia lite och den tycker jag var helt OK i responsen. Ungefär som en iPhone som inte är jailbreakad.
min polare har en omnia, den blir ganska seg efter ett tag. Och touchen är sämmre. (tycker jag)
min polare har en omnia, den blir ganska seg efter ett tag. Och touchen är sämmre. (tycker jag)
Vilken telefon man väljer beror kanske på vad man gör med den?
Vilken telefon man väljer beror kanske på vad man gör med den?
Det som gör iphone så mycket bättre än andra mobiler är appstore. Ingen annan tillverkare kommer att kunna konkurera med alla apps och spel som det finns till iphone.
Visst finns det några enstaka fumtioner som andra mobiler har som inte iphone har men det går inte att jämföra med alla iphones funktioner som saknas på andra mobiler. De flesta funktionerna som du tycker saknas på en iphone kan man få om man jailbreakar.Det som gör iphone så mycket bättre än andra mobiler är appstore. Ingen annan tillverkare kommer att kunna konkurera med alla apps och spel som det finns till iphone.
Visst finns det några enstaka fumtioner som andra mobiler har som inte iphone har men det går inte att jämföra med alla iphones funktioner som saknas på andra mobiler. De flesta funktionerna som du tycker saknas på en iphone kan man få om man jailbreakar.Blev en LG. Väntar med att köpa iPhone tycker inte det är värt att betala 5500 och vara tvungen att ha telia om man inte jailbreakar. För man förlorar väll garantin då? Skitsamma är nöjd med mitt val.
Blev en LG. Väntar med att köpa iPhone tycker inte det är värt att betala 5500 och vara tvungen att ha telia om man inte jailbreakar. För man förlorar väll garantin då? Skitsamma är nöjd med mitt val.
@ronald1457 22497 wrote:
Blev en LG. Väntar med att köpa iPhone tycker inte det är värt att betala 5500 och vara tvungen att ha telia om man inte jailbreakar. För man förlorar väll garantin då? Skitsamma är nöjd med mitt val.
Man kan enkelt plocka bort jailbreak vid återställning, och då gäller garantin 🙂
@ronald1457 22497 wrote:
Man kan enkelt plocka bort jailbreak vid återställning, och då gäller garantin 🙂
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.