Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Ligger 10 gb gömt någonstans
-
AuthorPosts
-
Hej 🙂
När jag ska synkronisera min iphone så fins det bara 3 gb ledigt trots att jag knapt har några program och så är den dessutom tom på videos och musik. De 10 gb som ligger gömt finns under fliken övrigt ..
Hur gör jag för att det ska försvinna ? :confused:@sevieri 24959 wrote:
Hej 🙂
När jag ska synkronisera min iphone så fins det bara 3 gb ledigt trots att jag knapt har några program och så är den dessutom tom på videos och musik. De 10 gb som ligger gömt finns under fliken övrigt ..
Hur gör jag för att det ska försvinna ? :confused:Du får förmodligen återställa och hoppas att det försvinner…
Är det någon som har fått bukt med detta? Jag har nämligen 10gig video som ligger under övrigt och som jag inte kan ta bort ifrån luren… 🙁
Har sökt på vartenda forum – varje tråd. Och ingen verkar veta hur man löser detta.. Av alla iphone experter där ute??
Återställning tar väl bort både filer, filmer och program – så som cydia och yell0snow? För då är blir det ju inte tal om det…
Svar någon?
TACK!
@voyager 29827 wrote:
Är det någon som har fått bukt med detta? Jag har nämligen 10gig video som ligger under övrigt och som jag inte kan ta bort ifrån luren… 🙁
Har sökt på vartenda forum – varje tråd. Och ingen verkar veta hur man löser detta.. Av alla iphone experter där ute??
Återställning tar väl bort både filer, filmer och program – så som cydia och yell0snow? För då är blir det ju inte tal om det…
Svar någon?
TACK!
ta bort från mobilen dra fingret över videon och delete, eller använd iFile o gå in på iTunes_control o ta bort videon, eller i iTunes unchecka videon och synca
Han kommer inte åt filmerna för de ligger som övrigt och då är det apps som han har använt till att ladda ner filmerna. Installera de appsen du hade innan och gå med hjälp av dem och radera filmerna. Vid återställning kan du också få en tom telefon i övrigt.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.