Lite fråger

Front page Forums Övriga ämnen Lite fråger

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • Author
    Member
    Post count: 212

Jag ska till brasilien den 30 juni och kommer hem den 21. Denna resa har kostat mig lite grejor har sålt lite grejor, har varit sjukskriven en längre tid så min ekenommi var inte toppen så, jag sålde min iphone 3gs 16 gb och min data och lite andra grejor iphonen var det som gjorde mest ont att sälja. Men när jag kommer hem så hoppas jag att den nya iphonen är släppt, och då kommer jag självklart att köpa den men har inte bestäm mig om jag ska köpa den med abonomang eller ska en på blocket?? När sålde min data så var jag ju tvungen att ha en annan så jag tog ett abonomang hos 3 där man fick en mini data till en samsung n210 tänkte det är perfekt att ta med sig en minidata tar inte så mycket plats och så kan man se film på flygplatserna kommer bli mycket vänte tid va 15 timmars vänte tid och 21 timmar i planet. så har jag en fråga till dom kontant korten man köper till trådlösa modem hur funkar dom vad kan det kosta att surfa utomland, jag kommer så klart inte använda mitt aonomang och surfa utomland så dum är jag inte, eller det finns trådlössa uppkoppling på flyg platser??. OCh så har jag en fråga till sen när jag kommer hem jomme jag köpa en data till antagligen en mac bärbar, har ni några bra tips?? dte måste vara hdimi uttag så jag kan koppla den direkt till min lcd tv. Oj det inlägget blev rätt lång och slarvigt skrivit men efter 7 öl så är det svårt om man ser dubbelt:) ha en bra helg

Freebo
    Member
    Post count: 4365

Man ska aldrig posta i onyktert tillstånd

H3NR11K
    Member
    Post count: 1433

Om du inte hade köpt ölen hade du inte haft lite mer pengar till annat i Brasilien..

Viewing 3 posts - 1 through 3 (of 3 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.