Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Köpa iPhone › Lite frågor ang iPhone4 köp
-
AuthorPosts
-
Har just nu HTC Desire (Android) och har alltid varit en stor anti-apple person.
Tyvärr så faller jag för Iphone 4’s design.. har länge klämt och känt den.Sen har jag ingen förståelse varför telefonen är svindyr, för en tusenlapp mindre får jag marknadens bästa telefon (Samsung galaxy s2) som är hästlängder bättre än iphone.
Men som sagt.. faller för designen.
1. Eftersom jag är beroende av att veta exakt hur mycket jag surfar för, undrar jag om det finns apps, eller bättre sätt i Iphone 4 som räknar datan man surfat för?
T.ex i android finns det widgets som ligger på hemskärmen och visar hela tiden hur mkt man surfat för.
Och när månaden är slut så börjar den om på 0 igen.
Den varnar även vid en viss procent och stänger ner helt när man når 99% t.ex.
Har 500mb per månad.2. Har hört så mkt hit och dit ang. dålig antenn.. Är det nått som fixats än eller är det mindre märkbart ?
3. Är det värt att köpa iphone 4 nu när 5an är på g ?
Den lär väll hamna på 8000lr nått så inget jag ändå tänker lägga pengar på 🙂1. Ja det finns en inbyggd som man kan återställa när man vill. Jag har tex nollställning den 27e varje månad. Då tar jag och går in där och tycker på återställa så sätts den till noll.
2.Ganska mkt bs dedär. Jag har provat som fan med mina kompisars IP4 men det har inte hänt något. Det talades först om att det var ett mjukvare fel där signalen visade för mkt jämfört med den verkliga signalen.
3.Ingen vet när iPhone 5 kommer. Jag tror mer på September. Men även om du skulle vänta på nummer 5 så kommer det alltid att komma en ny iPhone förr eller senare. Sen är frågan om iPhone 5 kommer att falla dig i smaken.
7500kr kostar 64GB olåst vad jag vet.. Men om du köper med abb blir det mer prisvärt
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.