Lite frågor ang underlig Iphone

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Upplåsning och jailbreak Lite frågor ang underlig Iphone

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 2

Hejsan! Hade tidigare en Iphone 3g 8gig som i helgen tyväär fick ge upp livet efter en allt för blöt kräftskiva .

jag åkte idag ner och köpte en Iphone4 med telenor abbonemang .
    När jag kommer hem och ska aktivera luren så verkar det fungera , efter det så fixar jag så att alla kontakter , musik , program osv förs över i Itunes så den blir likadan som den gamla luren , men när detta är gjort fungerar den inte lägnre ?

det står ingen service uppe vid sändningsvisaren så att säga .

Hur ska jag göra ? Försöker leta i itunes ifall jag kan aktivera den en gång till men hittar absolut ingenting , snälla hjälp mig !

mvh Robin

ashe
    Member
    Post count: 15

hade osså lite problem första gången. återställde den då som en ny telefon och synkronisera om allt. då fungerade allt. men tänk på att du inte kan jailbreaka 4.0.2 än om du återställer den.

MVH

zankan
    Member
    Post count: 2

@ashe 76761 wrote:

hade osså lite problem första gången. återställde den då som en ny telefon och synkronisera om allt. då fungerade allt. men tänk på att du inte kan jailbreaka 4.0.2 än om du återställer den.

MVH

har nu provat detta , även att göra om på det andra sättet men det går inte att aktivera telefonen , hur fan ska jag göra egentlöigen ?

muffins
    Member
    Post count: 1906

@zankan 76788 wrote:

har nu provat detta , även att göra om på det andra sättet men det går inte att aktivera telefonen , hur fan ska jag göra egentlöigen ?

Vet du vad telefonen har för model-namn? På så vis kan man leta reda på vilket kort du behöver ha för att aktivera telefonen.

Mvh

iPhoneReservdelar.se
    Member
    Post count: 1619

Om du kan jb luren gör det och installera ultrasn0w då kommer allt fungera igen.

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.