lite okunnig, men vill ha en så himla gärna

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone lite okunnig, men vill ha en så himla gärna

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Member
    Post count: 1

nu är det så att jag ska till new york i jul, jag behöver en ny telefon och jag vet att det är jäkla billiga iphones i USA. men då är problemet jag kan inte så mycket kring om det här, är det mycket saker som behövs göra, låsa upp telefonen, eller är det massa konsiga saker över huvud taget man måste göra för att kunna andvända den här hemma i sverige med en vanlig operatör? etc…
    har en bekant som va i usa för ett tag sen han köpte en helt olåst iphone för nästan 5000 svenska kronor, det låter lite dyrt? ligger dom på det priset eller?:S vore jävkligt schysst med feedback för då slår jag till direkt 🙂

golub
    Member
    Post count: 1

@adamm 14311 wrote:

nu är det så att jag ska till new york i jul, jag behöver en ny telefon och jag vet att det är jäkla billiga iphones i USA. men då är problemet jag kan inte så mycket kring om det här, är det mycket saker som behövs göra, låsa upp telefonen, eller är det massa konsiga saker över huvud taget man måste göra för att kunna andvända den här hemma i sverige med en vanlig operatör? etc…
    har en bekant som va i usa för ett tag sen han köpte en helt olåst iphone för nästan 5000 svenska kronor, det låter lite dyrt? ligger dom på det priset eller?:S vore jävkligt schysst med feedback för då slår jag till direkt 🙂

Låter som ett rimligt pris. Du hittar säkert för några hundringar billigare om du kollar runt i New York. Grejen med att låsa upp telefonen i Sverige är ganska enkel. Du kan se hur man gör på youtube.com.(YouTube – Unlock iPhone in 4 minutes)
    För att surfa på din iphone när du inte ansluter till wifi hemma behövs ett 3g simkort från vilken operatör som helst.

Viewing 2 posts - 1 through 2 (of 2 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.