Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › Tillbehör & reservdelar › Livsnödvändiga tillbehör
-
AuthorPosts
-
Hej allesammans, jag är ny här och tänkte börja med att fråga om lite råd.
En bra wifi router som är billig och som inte är jättekrånglig att använda behöver jag. Jag är väl almänbildad så men just trådlösa grejjer har jag inte riktigt använt tidigare.
Mitt bredband hemma är inte mer än 24 Mb så det är någonstans där det behöver vara.Sen undrar jag om det är någon som har Shures MPA mic till, och i sånna fall om den är bra. Jag har Shure lurar till nu och tycker dom är kusligt bra.
Sen så vore det ju trevligt med matchande märke.Tack på förhand!
Jag va på Siba och lyckades hitta en kanonbra netgear router där för en billig slant, den var mycket lätt att installera och funkar väldigt bra även en bit utanför lägenheten (slippa gå in igen för att kolla busstider är asskönt).
Så den rekomenderar jag till alla som inte behöver nått extremt.Den kostade 399 på siba.
Shure micen kommer nog inhandlas så fort vi får in den på kneget. Och då lovar jag att ge ris eller ros.Jag va på Siba och lyckades hitta en kanonbra netgear router där för en billig slant, den var mycket lätt att installera och funkar väldigt bra även en bit utanför lägenheten (slippa gå in igen för att kolla busstider är asskönt).
Så den rekomenderar jag till alla som inte behöver nått extremt.Den kostade 399 på siba.
Shure micen kommer nog inhandlas så fort vi får in den på kneget. Och då lovar jag att ge ris eller ros.Jag va på Siba och lyckades hitta en kanonbra netgear router där för en billig slant, den var mycket lätt att installera och funkar väldigt bra även en bit utanför lägenheten (slippa gå in igen för att kolla busstider är asskönt).
Shure micen kommer nog inhandlas så fort vi får in den på kneget. Och då lovar jag att ge ris eller ros. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.