Front page › Forums › iPhone i Sverige › Allt om iPhone › ljudbok hjälp
-
AuthorPosts
-
hej har en ljudbok svenska maffia forsättning som är i mp3.vill ha dessa till min iphone 4 .det är 13 cd när jag försöker få över dom så hamnar alla spår 1 först sen alla spår 2 osv .vet någon hur man kan få cd 1 för sej cd 2 osv
swag wrote:hej har en ljudbok svenska maffia forsättning som är i mp3.vill ha dessa till min iphone 4 .det är 13 cd när jag försöker få över dom så hamnar alla spår 1 först sen alla spår 2 osv .vet någon hur man kan få cd 1 för sej cd 2 osvGör en spellista i iTunes eller spela dem via “senast tillagda” i iPodappens inbyggda spellistor
men fast jag ska spela den i ipodens inbyggda så går det inte i itunes liger dom på rad cd 1 till cd 13 men ska jag spela så tar den hur som helst .den börjar inte på cd 1 och sen cd 2
hej igen är det så du menar att man ska skapa en ny spellista i itunes för varje cd och sen synka dom blir ju så många spellistor bara
Ja det tycker jag också
dels finns det smidiga program att använda där du taggar cd1 av 13 osv…
sedan kan man faktiskt bespara sig jobbet och nyttja resurser som finns på nätet.
uppenbarligen så har du ett orginalex, varför inte rucka lite på moralen och ladda ner en färdig torrent?
och fick du inte med en cd-skiva med mp3, det följer med numera, ibland.
hjälp med sökningen:
http://thepiratebay.org/torrent/6047716/Svensk_Maffia_FortsA_A_ttningen.rar
tyckte dock att det verkade vara ovanligt stora filer, kanske lite väl hög bitrate -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.