Ljudet lägger av

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ljudet lägger av

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • Author
    Member
    Post count: 111

Har ett riktigt irriterande problem som jag inte riktigt vet vad det beror på.

Har ibland massor av missade samtal.Och märker att ljudet plötligt (nästan) helt lagt av,man hör knappt signalen och vibratorn fungerar inte alls och har nog aldrig gjort när jag tänker efter

dock det stora problemet är att ljudet förvinner och då menar jag knapplud,ringsignal osv.jag gör en hotreboot och ljudet är tillbaks igen i några dagar,nån vecka.Är olika.Har tillåmed hänt efter någon dag att det förvinner:o

nån som uppleft samma problem?

Har en Iphone 3G 8gb
    iphone os 3.0
    jailbreakad

carpe
    Member
    Post count: 904

HAr oxå problem med ljuder ibland, i mitt fall gäller det vissa gånger då jag får ett sms, varken ljud eller vibration blir av =. Hade samma problem förut med version 2.2.1, och fick göra en återställning etc. osv.

Thewiruz
    Member

okej men löste det sig efter återställningen?

Skitlur rent ut sagt,Blir aningens irriterad när man bara har problem med den mest hela tiden.Ska fanimej köpa en telefon nästa gång,Vettifan vad Iphone klassas som:confused:,Den ringer ju inte ens 🙂

carpe
    Member
    Post count: 904

Det löste sig ja. Men sen när jag uppdaterade till 3.0 så har problemet kommit smygandes.

Thewiruz
    Member

hm ok.Apple är ju duktiga som vanligt *not*Vad får man för 4 papp.En telefon som inte ens ringer stundtals.Katastrof!

Viewing 5 posts - 1 through 5 (of 5 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.