Ljudfel iPhone 3G?

Front page Forums iPhone i Sverige Allt om iPhone Ljudfel iPhone 3G?

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • Author
    Member
    Post count: 4

Hejsan. köpte iPhone 3G begagnad av en nära vän för någon vecka sen och allting fungerade jättebra fram tills i förrgår. När jag ansluter hörlurar och startar musik så låter det betydligt mer i höger hörlur än vänster, samma problem finns även i telefonens inbyggda högtalare.
    Har kollat igenom inställningarna på telefonen och googlat mitt problem men hittar ingen lösning, går det att ställa om balansen i telefonen? eller får jag helt enkelt leva med problemet?
    telefonen fungerar utöver detta felfritt.

Tacksam för alla svar!
    //Marcus

Chill
    Member
    Post count: 72

Under telefonen är det en högtalare och en mic, så kan vara därför det hörs mer ur ena 🙂

Ang headsetet, inte så att ena hörluren är sprängd? Testa med ett annat headset me 🙂

BlastingRecoil
    Member

@chill 80869 wrote:

Under telefonen är det en högtalare och en mic, så kan vara därför det hörs mer ur ena 🙂

Ang headsetet, inte så att ena hörluren är sprängd? Testa med ett annat headset me 🙂

Okej, hade ingen aning om att det bara är den ena som är högtalare, så jag har lärt mig något nytt 🙂

Ska se om jag har ett annat headset liggande och kolla detta omedelbart 🙂

Tack för svaret// Marcus

BlastingRecoil
    Member

@chill 80869 wrote:

du hade rätt 🙂 var vänster lur som var sprängd, testade lurarna i tvn och hade samma problem där, så problem solved 😀 tack för svaret

//marcus

Viewing 4 posts - 1 through 4 (of 4 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.